درآخرین بازی از هفته سیزدهم لیگ برتر تیم های پدیده مشهد وپرسپولیس مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار در دقایق پایانی با برد سرخ پوشان به پایان رسید.
کد خبر: ۳۴۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 10 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ این دیدار به دلیل بارش برف سنگین در مشهد به امروز موکول شده بود،شاگردان برانکو با 26 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارند و پیروزی در این دیدار می تواند پرسپولیسی ها را دوباره صدرنشین لیگ کند،پدیده نیز در رده ی یازدهم جدول جای دارد.
 
برای شاگردان برانکو در این دیدار راداشوویچ،انصاری،سیدجلال حسینی،ماهینی،ربیع خواه،کامیابی نیا،مسلمان،رامین رضاییان،وحیدامیری،پریموف ومهدی طارمی به میدان رفتند.

  گردان،پاریان،حسینی،احمدی،ناصحی،شاکری،یوسفی،جعفری،کمنداتی،عباسیان وکفشگری برای پدیده بازی کردند.
 
درنیمه ی اول ودر دقایق ابتدایی این مهاجمان پدیده بودند که با ضرباتی خطرناک دروازه پرسپولیس راتهدید کردند،دقیقه 6 ارسال عباسیان با ضربه سر محسن یوسفی از کناردروازه رادوشوویچ به بیرون رفت، دقیقه15 ارسال مسلمان با اختلاف بسیار زیاد از بالای دروازه گردان به بیرون رفت،دقیقه 17 ارسال کوتاه رضاییان به وحید امیری رسید وپاس این بازیکن به مسلمان نرسید واین موقعیت برای پرسپولیس از دست رفت،دقیقه 20 ارسال زیبای رضاییان با ضربه سر مهدی طارمی به گل تبدیل شد تا پرسپولیس با یک گل از حریف خود پیش افتد،دقیقه 22 ضربه ی بازیکنان پدیده توسط رضاییان دفع شد.
 
دقیقه24 هواداران پرسپولیس یاد وخاطره کاپیتان نوروزی را زنده نگه داشتند.
 
دقیقه 24 پاس شاکری به یوسفی رسید واین بازیکن توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند،دقیقه32 ارسال جعفری از بالای دروازه پرسپولیس راهی اوت شد،دقیقه33 ارسال امیری روی دروازه پدیده با ضربه سر پریموف به بیرون رفت،دقیقه 36ضربه زیبای امیری با عکس العمل گردان دور شد،در دقایق پایانی موقعیت خطرناکی روی دروازه ها حاصل نشد تا دوتیم باتساوی به رختکن بروند.
 
درنیمه دوم و در دقیقه 46 ارسال رضاییان روی دروازه پدیده با ضربه سر مدافعین این تیم به تیرک دروازه برخورد کرد،دقیقه48 ارسال وحید امیری با برخورد به مدافعین پدیده به کرنر رفت،دقیقه52 ارسال بازیکنان پرسپولیس دراختیار شهاب گردان قرارگرفت،دقیقه 55 ضربه پریموف با عکس العمل گردان دور شد ،درادامه ضربه طارمی از کنار دروازه به بیرون رفت،دقیقه61 ارسال عباسیان با ضربه سوبا از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت،دقیقه 65 ضربه ی طارمی با عکس العمل زیبای گردان دور شد تا یکی از بهترین موقعیت های پرسپولیس از دست برود.
 
دقیقه71 شوت یونس شاکری از کنار دروازه پرسپولیس به اوت رفت،دقیقه78 پاس طارمی به علیپور نرسید وتوپ به شهاب گردان رسید،دقیقه 87 ضربه علیپور در اختیار سنگربان پدیده قرارگرفت،دقیقه 92 ارسال مسلمان با ضربه ی سر وحید امیری به گل تبدیل شد تا پرسپولیس پیروز میدان لقب گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار