معاون امور عمرانی استانداری ایلام گفت: با توجه به مساله اربعین و حضور میلیونی زائرین و تردد آنها از شهرهای مختلف این استان، ضرورت مناسب سازی این فضاها دو چندان می شود.
کد خبر: ۳۴۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 10 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ شاپور پولادی روز شنبه در نشست ستاد مناسب سازی استان اظهار کرد: در این زمینه تذکر لازم به دستگاه های مختلف اجرایی استان داده شده ولی شهرداری ها باید اهتمام جدی داشته و پایان کار ساختمان ها را تا رعایت کامل اصل مناسب سازی صادر نکنند
وی در ادامه داد :به منظور رعایت حقوق شهروندی معلولان صدور پروانه پایان کار ساختمان ها اعم از دولتی و خصوصی باید منوط به رعایت اصل مناسب سازی در ساخت و سازها باشد.
وی با تاکید بر مناسب سازی فضاهای عمومی و استان افزود: با توجه به مساله اربعین و حضور میلیونی زائرین و تردد آنها از شهرهای مختلف این استان، ضرورت مناسب سازی این فضاها دو چندان می شود.
 
پولادی تاکید کرد: مناسب سازی نقاط مورد نیاز در مناطق پر تردد شهر ایلام با ایجاد رمپ، پوشش جداول و خط کشی باید در دستور کار قرار گیرد که در این زمینه کمیته فنی استانداری با مشارکت بهزیستی چند نقطه شهر را شناسایی تا مناسب سازی آنها تا پایان سال انجام شود.
 
معاون امور عمرانی استاندار ایلام همچنین از شهرداری ایلام خواست با توجه به ارتفاع 30 سانتی اتوبوس ها با زمین احداث پارک سوار برای سهولت سوار و پیاده شدن معلولان و جانبازان در ایستگاه های اتوبوس ایجاد کند.
 
مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این نشست خواستار اختصاص ردیف اعتباری مشخص برای مناسب سازی اماکن عمومی از سوی همه دستگاه های اجرایی استان شد.
 
فرهاد قیصربیگی همچنین بر تقویت زیر ساخت های شهرهای ایلام و مهران به عنوان شهرهای پر تردد استان برای تردد معلولان و جانبازان تاکید کرد.
 
وی همچنین از کمیته های این ستاد خواست تا نشست های خود را بصورت مستمر تشکیل تا اقدام های لازم برای مناسب سازی در استان انجام شود./م
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آزادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
شهر دهلران را هم در دستور کار قرار بدین به سلامتی شهرستان دهلران ورودی استانه از هیچ گونه امکاناتی برخوردار نیست. خواهشا پیگیر باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار