نایب رییس شورای اسلامی شهر ایوان با بیان اینکه در سال جاری 3 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار برای شهرداری ایوان لحاظ شده است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، فاضلاب شهرک توحید ساماندهی خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 10 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ مهندس «علی همافر» اظهار کرد: شهرستان ایوان بعد از ایلام دومین شهرستان پر جمعیت استان از نظر جمعیت است که از نظر وضعیت بودجه در سال گذشته (94) در حوزه شهرداری 3 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار مصوب داشت که از این میزان تنها 303 میلیون تومان از آن تخصیص یافت و مابقی مشمول ماده 180 شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری 3 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار برای شهرداری ایوان لحاظ شده است، افزود: این میزان اعتبار در سه ردیف ماده 180، تملک دارایی‌ها و 2 درصد نفت و گاز تعریف شده که تاکنون 150 میلیون تومان محقق شده و به مطالبات پیمانکاران سال گذشته اختصاص یافته است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ایوان با اشاره به اینکه قیر یارانه‌ای که به این شهرستان تخصیص یافت از طریق راه و شهرسازی استان محقق شد که هزینه حمل و نقل، ذخیره سازی، عملیات پخت و اجرا توسط شهرداری انجام شد، عنوان کرد: عملیات آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر ایوان در 2 مرحله شامل مرحله اول 2 هزار و 600 تن و در مرحله دوم 4 هزار و 870 تن آسفالت صورت گرفت.

همافر با تاکید بر اینکه قرار است از طریق معاونت عمرانی استانداری ایلام مبلغ 500 میلیون تومان برای بافت‌های فرسوده اختصاص داده شود، تصریح کرد: در بحث جدول کشی در سال جاری قرار است لاین جنوبی کنارگذر 22 بهمن و انتهای خیابان شهدا انجام شود.

وی ادامه داد: در حوزه خدمات شهری شهرداری ایوان با مشکلاتی مواجه است به نحوی که 15 نفر از 30 نفر پرسنل خدمات شهری ما بازنشسته شدند و این در حالی است که توسعه شهر نیز نباید فراموش شود ولی نکته قابل توجه این است که متاسفانه در سنوات گذشته هر نیرویی که جذب شده به عنوان نیروی خدمات شهری جذب شده ولی الان در چارت اداری پست دارند .

نایب رییس شورای اسلامی شهر ایوان با بیان اینکه ما در شهر ایوان تنها یک ماشین حمل زباله پرس کن و 90 سطل زباله در سطح شهر داریم، اظهار کرد: در حال حاضر ما با 15 نفر پرسنل خدماتی فعالیت‌های سطح شهر را انجام می‌دهیم .

همافر با اشاره به اینکه در بحث فاضلاب‌کشی تاکنون 48 کیلومتر انجام شده است، یادآور شد: در بحث فضای سبز پارک شهدا در حال توسعه بوده و پارک کتاب نیز به بهره‌برداری رسید و میدان نماز محله فرهنگیان فاز یک نیز عملیات فضای سبز آن انجام شد.

وی در تشریح وضعیت فاضلاب شهرک توحید عنوان کرد: به دنبال جلسات مکرری که با شرکت و آب و فاضلاب استان صورت گرفته مقرر شده که ساماندهی این وضعیت به پیمانکار واگذار شود و تا فاضلاب این شهرک وارد اراضی کشاورزی مردم نشود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ایوان به خدمات ارائه شده به زائران اربعین حسینی اشاره و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد 5 موکب از روستای سراب تا دوراهی گیلانغرب برپا کردیم که در این کار از توان مردم و خیرین شهرستان نیز استفاده کردیم./م

 
 
 
منبع:ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ملکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
دومین شهر استان دهلرانه نه ایوان دوما شهرستان دهلران از لحاظ نفت وگاز و کشاورزی در استان اوله ولی چه فاید که دار حقش خورده میشه اگه جز خوزستان بود تا حالا اباد شده بود
پاسخ ها
ایوب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
دومین شهر استان از لحاظ تمرکز جمعیت شهری مورد نظر است
رضا مخاورپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
خخخخخ تمام شهرستانهای ایلام مثل روستا میمونن چهار تا کوه که دورشون گرفته فقط بجز دهلران که پهنو وسیعه حتی داخل نقشه هم نگاه کنی از خود ایلام هم بزرگ تره . حیف که دهلران جزه ایلامه حیف
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
به امید آباد شدن شهرستان دهلران
ایلام خاکمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
اره ولا هرچی بودجه س واسه مهران، ایوان، ملکشاهیه و فقط شهرستان دهلران بی نصیبه از این امر هرموقع هم میان کلنگ زنی میکنن بعد از 10سال دیگه هم افتتحاح نمیشه فقط میان وعدوعید الکی میدن ما وعده نمیخوای انجام بدین.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار