فرماندهي انتظامي شهرستان دره شهر با اشاره به اهميت پژوهش درماموريتهاي پليسي گفت: توسعه کاربردي نيروي انتظامي در گرو پژوهش و فناوري نوين است.
کد خبر: ۳۴۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 10 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛  سرهنگ مهرداد علي محمدي در جمع کارکنان انتظامي شهرستان دره شهر با تبريک هفته پژوهش گفت: توسعه ناجا در گرو استفاده از پژوهش هاي کاربردي و فناوري هاي نوين است و ارتقاء نظم و امنيت با فناوري نوين ميسر مي شود
 
وي ضمن تاکيد بر فرمايشات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در خصوص پژوهش،زمينه تحقق پليس دانش بنيان را همفکري ‌و هم انديشي‌هاي صورت گرفته با دانشگاه‌ها و مراکز علمي در حوزه نظم و امنيت دانسته و افزود:سرمايه گذاري در حوزه هاي پژوهشي و تحقيقاتي سبب شکوفايي و پيشرفت روز افزون نيروي انتظامي است.
 
وي در ادامه: مهم ترين نيازهاي ناجا را در دهه هاي آينده هوشمند سازي پليس دانست و تصريح کرد: بايستي اقدامات مناسب وکيفي در فعاليت هاي پژوهشي جهت هوشمند سازي پليس صورت پذيرد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان خطاب به کارکنان شهرستان بيان کرد: اين شهرستان بايد، مديريت دانش علمي و تخصصي اساتيد و نخبگان و پژوهشگران را به کار گيرد تا پاسخگوي نيازهاي جامعه بصورت تخصصي و علمي باشد. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار