امام جمعه شهرستان بدره:
امام جمعه شهرستان بدره گفت:مواضع رییس جمهور درمقابل تمدید تحریم های آمریکا علیه کشورمان مقتدرانه وانقلابی بود که باید از این گونه مواضع قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۴۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 09 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین سید روح اله زمانی موسوی درخطبه های نماز جمعه این هفته اظهارکرد:جلسه اخیر اوپک حاوی دستاورد نفتی بزرگی برای کشورمان بود که باید به این دیپلماسی قوی تبریک گفت .

وی افزود : این گونه دیپلماسی ها و همچنین مواضع اقتدارگرایانه دولتمردان باعث می شود کشورمان از خطرات بزرگتر مصون بماند.

زمانی موسوی با اشاره به سخنان رییس جمهور در روز دانشجو گفت : بیانات رییس جمهور حاوی چند نکته بود که نقد پذیر بودن و استقبال از نقد منصفانه و همچنین عمل به این نقد ها از جمله این نکات مهم هستند.

خطیب جمعه در موردروند اجرایی برجام اضافه کرد: مقام معظم رهبری همواره به بدعهدی طرف های مقابل اذعان داشته اند و در بیانات مختلف و سخنرانی هایشان دولتمردان را به برحذربودن از خدعه ونیرنگ آنان هشدار داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی موسوی درادامه گفت :به فرموده رهبر انقلاب ،همه مشکلات کشور ما ناشی از تحریم ها نیست بلکه ناشی از فساد اداری و تبعیض های داخلی است که در زمان های مختلف وجود داشته است و باید با اصلاح ساختار داخلی فیصله یابند.

امام جمعه بدره اظهارکرد:پایه اصلی صحبت های رهبری درمورد برجام در برهه های مختلف این موضوع ، تاکید برخود استکباری آمریکا بوده است که باید در رفتار های مذاکره کنندگان کاملا رعایت گردد.

زمانی موسوی با اشاره به آغاز امامت امام زمان عج گفت : آنچه در میان آموزه های دینی ما آنها را تعمیق می بخشدبحث نیاز به این آموزه هاست که نیاز به امامت از جمله مهم ترین آنهاست و اولیای الهی به عنوان آب حیات مادی و معنوی انسان ها ،باید به خوبی شناخته شده ومورد پیروی قرار گیرند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار