جانشين پليس راهنمايي و رانندگي استان گفت: در اثر برخورد يك دستگاه سواري پژو 206 با يدک پارک شده يک تن از سرنشينان سواري پژو جان خود را از دست داد و دو تن ديگر نيز مصدوم و به بيمارستان اعزام شدند.
کد خبر: ۳۴۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 09 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ "جباراسفندياري"  گفت: درساعت 22 شب گذشته (17 آذر ماه) ماموران پليس راهنمايي و رانندگي استان از برخورد يك دستگاه سواري پژو با يدک پارک شده در حاشيه بلوار دامپزشکي باخبر كه بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
 
وي ادامه داد: متاسفانه در اثر اين حادثه رانندگي يکي از سرنشينان که جواني 25 ساله بوده جان خود را از دست داد و دو نفر ديگر نيز مصدوم شدند.
 
سرهنگ اسفندياري گفت:كارشناسان تصادفات پليس راهور علت وقوع اين حادثه رانندگي را عدم توانايي راننده سواري پژو در کنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه اعلام كردند.
 
جانشين پليس راهور استان در پايان خاطر نشان كرد: محل حادثه بلواري است که به صورت دو طرفه مجزا و با روشنايي کافي و داراي علائم عمودي و افقي است لذا رانندگان وسايل نقليه مي بايست با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از وقوع اينچنين حوادث دلخراشي جلوگيري کنند.

وي تصريح کرد: افتخار ما اين است در برگزاري جلسات و نشست هاي انديشه ورزي ، ميزگرد هاي علمي و برگزاري گونه هاي مختلف پژوهشي از حضور همه ي اساتيد و دانشجويان دعوت مي کنيم که فعاليت هاي خود را به سمت کارکرد گرايي و کاربردي نمودن هدايت و گسيل دهيم.
 
رئيس دفتر تحقيقات کاربردي فرماندهي انتظامي استان ايلام افزود: اين اقدام باعث مي شود ضمن يافتن مسئله يابي ، از برخي موازي کاري هايي که شايد در گذشته بوده ويا اقداماتي که خيلي کيفي نبوده پرهيز کنيم .
 
سرگرد عباسي در پايان گفت: گونه هاي مختلف اقدامات پژوهشي نيازمند مشارکت همه ي همکاران عزيز است که کارکنان بايستي به عنوان يک باور و به عنوان يک اعتقاد اين را بپذيرند که کارکرد موثر علمي و دانش محور باعث مي شود ما ديگر آزمون خطا نداشته باشيم و مي طلبد تا با حمايت از منابع سازماني ، توليدات علمي متناسب با روز داشته باشيم . /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار