استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:امیدواریم با انجام برنامه های مدون و زیربنایی بتوانیم هر چه بیشتر این استعدادهای نهفته را شکوفا کنیم تا فرزندان این استان بتوانند در میادین ورزشی قهرمانی در سطح کشوری، بین المللی و جهانی صاحب مدال های رنگارنگ شوند.
کد خبر: ۳۴۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 09 December 2016
استاندار ایلام شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی را از اولویت های مهم ورزش و جوانان استان دانست و گفت: توجه به موضوع مهم استعدادیابی آینده ورزش قهرمانی و حرفه ای استان را تضمین می کند.


به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا مروارید عصر پنجشنبه با حضور در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام محل برگزاری جشنواره استعدادهای ورزشی استان اظهار کرد: برگزاری این جشنواره اقدام مهم و مثبتی است که برای نخستین بار در کشور برگزار می شود.
 
وی افزود: در گفت و گویی که با مربیان و سرپرست فدراسیون ژیمناستیک داشتم بر شناسایی تعداد زیادی از استعدادها در میان کودکان ایلامی تاکید کردند که نشان دهنده جهش بسیار خوب کودکان و نونهالان این استان در رشته های پایه است.
 
 
استاندار ایلام تلاش برای جذب حامی مالی بویژه در رشته های تیمی و انفرادی با توجه به وجود استعدادهای بسیار در استان ایلام را از برنامه های مدیریت ارشد استان برای حمایت از ورزش قهرمانی و ورزشکاران اعلام کرد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در حاشیه این دیدار گفت: این جشنواره بخشی از برنامه وزارت ورزش و جوانان در استان ‌ها برای استعدادیابی در رشته‌ های مختلف ورزشی است.
 
بهروز حیدرزاده افزود: بیش از چهار هزار نفر از کودکان بین سه تا 12 سال در رشته های مختلف ورزشی در این جشنواره که به مدت سه روز به طول می انجامد شرکت کرده اند و با انجام تست های پیکر سنجی به رشته های ورزشی مورد علاقه هدایت می شوند.
 
وی تاکید کرد: جشنواره‌های همگانی فرصت بسیار خوبی برای استعداد یابی ‌های هیات‌های ورزشی جهت جذب و پرورش استعدادها و نخبگان ورزشی فراهم می‌کند، در حقیقت توسعه همگانی رشته‌های ورزشی زمینه توسعه ورزش قهرمانی را فراهم خواهد کرد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام اضافه کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی در صورت استمرار می تواند انگیزه ای برای هیات های ورزشی، دبیران ورزش مدارس، خانواده ها و نونهالان و نوجوانان به ورزش و شناسایی استعدادها باشد.
 
حیدرزاده با اشاره به اینکه درصدد هستیم این جشنواره را در سایر شهرستان های استان برگزار کنیم، اظهار امیدواری کرد که خروجی این جشنواره و تداوم آن نقش بسزایی در آینده ورزش استان ایلام داشته باشد.
 
جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی استان ایلام در رده سنی نونهالان (دختران و پسران) از روز چهارشنبه در سالن شهدای قلاویزان این شهر در پنج رشته‌ کاراته، تیراندازی، ژیمناستیک، ووشو، جودو آغاز شده و تا 19 آذر سال جاری نیز ادامه دارد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار