امام جمعه ایلام ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:دشمن بخوبی می داند که تنها دلیل شکست مکررش در تمامی میدان ها الگو قرار دادن قیام و انقلاب حسینی توسط جامعه تشیع است و با عملیات تروریستی سعی دارند مردم را از این حرکت منع کنند در حالیکه عشق حسینی در وجود مردم لبریز شده است.
کد خبر: ۳۴۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 09 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز پنجشنبه در دیدار با مسئولان کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان ایلام اظهار کرد: این حرکت شیعیان امسال با استقبال بیشتر مردم مواجه شد که بیانگر زنده بودن انقلاب حسین ابن علی (ع) است.

وی با بیان اینکه اربعین نماد عزت و اقتدار جامعه اسلامی است، گفت: این همایش عظیم لرزه را بر اندام دشمن انداخت و تقویت بنیادهای اسلامی را در پی داشت.


امام جمعه ایلام با تقدیر از کمیته مشارکت های مردمی استان در خدمات رسانی به زائرین اربعین در سال جاری تاکید کرد: مردم استان ایلام امسال به نحو شایسته ای از زائرین سالار شهیدان پذیرایی کردند که جای تقدیر و تشکر از آنها دارد.

امام جمعه ایلام یادآور شد: خدمات دهی به زائرین اربعین امسال تا زمان برگشت کامل آنها از عتبات عالیات به نحو مطلوب ادامه داشت که این امر نشانه ساماندهی و برنامه ریزی خوب مردم و مسئولان است.

مرز بین المللی مهران واقع در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام اربعین امسال میزبان تردد یک میلیون و 100 هزار زائر حسینی بود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار