سرپرست تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام گفت: روز جمعه و در چارچوب هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان باید به مصاف تیم ارومیه در این شهر برویم.
کد خبر: ۳۴۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 08 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ الهه اکبرزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ارومیه تیم خوبی است و اکنون در رده پنجم جدول لیگ برتر پشت سر تیم پالایش گاز قرار دارد و یک رقیب جدی برای ما محسوب می شود.
 
وی افزود: هم اکنون در ارومیه هستیم و خود را برای بازی فردا آماده می کنیم و امیدواریم با تلاش بازیکنان و تدابیر کادر فنی بتوانیم از این بازی سه امتیاز بگیریم و دست پر به ایلام بر گردیم.
 
اکبرزاده تاکید کرد: تیم پالایش در رده سوم جدول رقابت ها قرار داشت ولی با انصراف تیم های آرسن و استقلال تهران و کسر امتیاز این بازی ها از تیم هایی که با آنها بازی کرده بودند، اکنون در رده چهارم قرار گرفته ایم.
 
وی با بیان اینکه برخی از بازیکنان این تیم بدلیل شرایط نامساعد جوی و بازی در هوای سرد و بارانی هفته گذشته دچار سرماخوردگی شده اند، یادآور شد: تلاش کادر فنی رساندن بازیکنان به شرایط مطلوب و استفاده از همه بازیکنان برای بازی روز جمعه مقابل نماینده ارومیه است.
 
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پالایش گاز ایلام نماینده این استان در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور از هفت بازی گذشته (منهای بازی با تیم های استقلال و آرسن) چهار برد، یک مساوی 2و باخت داشته و با 16 گل زده و 13 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار