رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام گفت: بررسی نقشه های همدیدی نشان می دهد که برای اواخر وقت امروز (پنجشنبه) احتمال بارش های پراکنده در مناطق مختلف این استان وجود دارد که در ارتفاعات و مناطق کوهستانی شمال استان به صورت بارش خفیف برف است.
کد خبر: ۳۴۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 08 December 2016
مجتبی میهن پرست روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جو استان در حالت شبه پایدار است اما هوای سرد صبحگاهی مطابق انتظار در بیشتر مناطق این استان مستقر شده است.

وی یادآور شد: در ساعاتی از اواخر روز پنجشنبه بدنبال  عبور ناوه تراز میانی جو که با رطوبت ضعیف منطقه همراهی می شود بارش های پراکنده در شمال استان وجود دارد که با توجه به سردی هوا می تواند در ارتفاعات بصورت بارش خفیف برف تبدیل شود.

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام افزود: مهمترین پدیده جوی استان در حال حاضر و تا روزهای آینده سردی هوا خواهد بود بنابراین مدیریت مصرف حامل های انرژی در استان ضروری است.

میهن پرست تاکید کرد: طی امروز و فردا کمترین دمای هوا در ایستگاه های ایلام، ایوان، سرابله و ارکواز به منهای 2 تا منهای سه درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

بر اساس گزارش هواشناسی میانگین بارندگی در شهر ایلام از ابتدای مهرماه تا کنون نسبت به سال گذشته 97 درصد و نسبت به بلند مدت 89 درصد کاهش داشته است.

بر این اساس از ابتدای مهرماه تا کنون تنها 14.4 میلی متر بارندگی در شهر ایلام ثبت شده است که این میزان در سال گذشته 475.4 میلی متر و میانگین بلند مدت نیز 125.7 میلی متر است./م
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند دره شهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
از محسولین هواشناسی ایلام خاهش کنیم که به بارندگی هوای منطقه دره شهر هم توجه کنند. خدا را خوش نمیاد که امسال مثل سال قبل بارندگی نداریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار