سرهنگ کاظمی ؛
جانشين فرماندهي انتظامي استان ايلام گفت:در حال حاضر نيروي انتظامي با اعقاد به مسئله پژوهش،در همه معاونت ها و پليس هاي تخصصي دفتر تحقيقات کاربردي را داير کرده و با تمام توان دارند تلاش مي کنند که بتوانند موضوعات امنيتي و اجتماعي را با روش هاي صحيح علمي مديريت و هدايت کنند.
کد خبر: ۳۴۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 08 December 2016
 جانشين فرماندهي انتظامي استان با بيان اينکه پژوهش راه ميان بر براي رسيدن به هدف است ، گفت: مقصود اصلي از انجام پژوهش هاي بنيادي و يا تحقيق و توسعه درباره روش ها و سيستم هاي مورد نياز جهت پيشرفت ناجا در راه تحقق امنيت مطلوب است است.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ"حسن کاظمي" در نشست خبري با اصحاب رسانه گفت: پژوهش به معناي انجام کاري خلاقانه به صورت نظام مند است که هدف آن گسترده تر کردن دامنه علم و دانش است که اين گستره ميتواند در زمينه علوم انساني، فرهنگ و جامعه، و استفاده از علوم مختلف به منظور دستيابي به کاربردهاي جديد باشد.
 
وي با اشاره به اينکه پژوهش در دنيا به صورت ويژه در دستور کار قرار گرفته است يادآور شد: امروز جهان به اين موضوع دست پيدا کرده که اگر در حوزه پژوهش به صورت عميق و ريشه اي به موضوعات پرداخته نشود  با شکست و افت فوق العاده روبرو خواهد شد.
 
جانشين فرماندهي انتظامي استان ايلام گفت: صاحبنظران بر اين عقيده اند که با کار پژوهشي مي توان وضعيت موجود را به وضعيت مطلوب رساند.
 
وي افزود:امروز پژوهش مقوله اي است که گام به گام به آن احتياج پيدا مي شود و کشور يا سازماني موفق است که از اين ظرفيت عظيم نهايت بهره برداري را ببرد.
 
سرهنگ کاظمي خاطرنشان کرد: تحقيق و پژوهش در نيروي انتظامي نمود بيشتري دارد چرا که ناجا با حوزه امنيت مردم سرو کار دارد و بايد در اين زمينه هوشمندانه تر تلاش کند.
 
وي تصريح کرد: در حال حاضر نيروي انتظامي با اعقاد به مسئله پژوهش،در همه معاونت ها و پليس هاي تخصصي دفتر تحقيقات کاربردي را داير کرده و با تمام توان دارند تلاش مي کنند که بتوانند موضوعات امنيتي و اجتماعي را با روش هاي صحيح علمي مديريت و هدايت کنند.
 
 اين مقام مسئول انتظامي يادآور شد: با همت و تلاش کارکنان دفتر تحقيقات کاربردي انتظامي استان ايلام  اين دفتر با کارهاي پژوهشي مناسب و کاربردي توانسته در کل ادارات و نهادهاي استان مقام اول را کسب کند.
 
وي به استفاده دفتر تحقيقات کاربردي انتظامي استان از ظرفيت عظيم تعامل با ساير دستگاهها اشاره کرد و   گفت: تعامل با مراکز دانشگاهي و ستاد ناجا، استفاده از ظرفيت دانشجويان و اساتيد، صدا و سيما و رسانه ها توانسته که اين مجموعه را بيش از پيش بارور سازد.
 
جانشين فرماندهي انتظامي استان ايلام با بيان اينکه رسانه مي تواند يک تحول زيبا در جامعه ايجاد کند يادآور شد: با توجه به پيچيدگي‌هاي روز افزون محيط سازمان‌هاي پليسي در کنار اهميت محوري اين سازمان‌ها در تحقق امنيت عمومي و رفاه اجتماعي، اين رسانه ها هستند که مي توانند با قلم و زبان فاخر خود کارهاي عظيم نيروي انتظامي را بسط و گسترش دهند./م
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار