مدیرکل امداد استان ایلام ؛
حامیان ایتام استان ایلام هم اکنون علاوه بر کمکهای نقدی ماهیانه در زمینه هایی همانند ساخت مسکن، پرداخت کمک هزینه های تحصیلی،خرید لوازم خانگی، کمکهای درمانی و موارد دیگر به خانواده های ایتام کمک می کنند.
کد خبر: ۳۴۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 08 December 2016
عملیات اجرایی ساخت 20 واحد مسکونی برای خانواده های مددجوی بی سرپرست شهرستان چرداول استان ایلام با مشارکت یکی از حامیان نیکوکار به زودی آغاز می شود.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی مدیرکل امداد استان ایلام در این زمینه بیان کرد: این حامی نیکوکار که سرپرستی تعدادی از ایتام چرداول را عهده دار است مبلغ 2 میلیارد ریال برای ساخت این پروژه اختصاص داده است و مابقی هزینه های این طرح نیز از سوی کمیته امداد تأمین خواهد شد.
 
وی افزود: تعداد 5قطعه زمین برای ساخت این واحدهای مسکونی در نظر گرفته شده است و در هر قطعه از این زمین ها 4 واحد مسکونی ساخته خواهدشد.
 
مدیرکل امداد استان ایلام تصریح کرد: بر اساس توافق صورت گرفته با این حامی ، این پروژه 20 واحدی توسط امداد استان ایلام در مدت زمان حداکثر یک ساله ساخته خواهد شد و پس از آن نیز قرار است این حامی در چند طرح خدمت رسانی دیگر به محرومین این استان مشارکت کند.
 
رضایی مشارکت دادن افراد  خیر و نیکوکار در دستگیری از محرومین و نیازمندان مورد حمایت این  نهاد را از مهمترین برنامه های کمیته امداد استان عنوان کرد و گفت: در سالهای اخیر گره های بسیاری از زندگی خانواده های نیازمند از این طریق گشوده شده است.
 
وی افزود: خوشبختانه هم اکنون حامیان ایتام این استان علاوه بر کمکهای نقدی ماهیانه در زمینه هایی همانند ساخت مسکن، پرداخت کمک هزینه های تحصیلی،خرید لوازم خانگی، کمکهای درمانی به خانواده های ایتام کمک می کنند./م
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار