انتخابات اعضای کانون همیاری مهدهای کودک استان ایلام روز چهارشنبه در سالن اجتماعات مجتمع رفاهی فرهنگیان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 07 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرکل بهزیستی ایلام در این آیین با اشاره به ضرورت کنترل آسیب های اجتماعی در کشور گفت: در برنامه ششم توسعه به توجه و تربیت کودکان و نوجوانان در محیط های خانواده، مهدهای کودک و مدارس توجه ویژه ای شده است.
 
فرهاد قیصربیگی رسالت مربیان مهدهای کودک را در این زمینه بسیار مهم دانست و افزود: مربیان در اجتماعی کردن کودکان مهدها نقشی تاثیرگذار داشته و در این زمینه باید از روشهای علمی مهم و کارآمد استفاده کنند.
 
وی با اشاره به اینکه تمامی مهدهای کودک توسط بخش خصوصی اداره و با نظارت بهزیستی فعالیت دارند، اظهار کرد: بهزیستی با اجرای طرح های حمایتی نظیر تامین وعده غذای گرم، تامین شهریه و کمک به توسعه و تجهیز مهدهای کودک حاشیه و مناطق محروم از این مراکز حمایت می کند.
 
قیصربیگی هزینه 12 میلیارد ریابی برای تامین غذای گرم و یک میلیارد و 800 میلیون ریال برای تجهیز مهدهای کودک را از جمله حمایت های بهزیستی از این مراکز اعلام کرد.
 
مدیر کل بهزیستی ایلام فعالیت کانون همیاری مهدهای کودک را در پیگیری مطالبات مهدها مهم دانست و یادآور شد: مهدهای کودک نباید تنها مرکز نگهداری باشند بلکه باید بهترین مکان برای پرورش کودکان باشند.
 
وی گفت: ارتقای سطح کیفی مهدهای کودک ضروری است و این مساله علاوه بر اینکه ارتقای جوزه آموزشی مهدهای را بدنبال داشته به جذب بیشتر کودکان به این مراکز نیز کمک می کند.
 
در این آیین از شش عضو سابق کانون همیاری مهدهای کودک تقدیر و اعضای جدید با رای گیری انتخاب شدند./م
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک نفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
ضمن اینکه دو غلط املایی در خبر مذکور( ریابی = ریالی ، جوزه = جزوه) وجود دارد، لازم به است توجه جدی به کار کیفی کار مهدهای کودک اهمیت داده شود. متأسفانه بنا به شنیده ها، کارکنان مهدهای کودک برای حقوق ماهیانه( 100 الی 300 هزار تومان) مشعول بکار هستند، از این رو رغبتی به کار شایسته در این افراد وجود ندارد و در واقع می توان گفت که این مراکز مکانهایی برای نگهداری موقت کودکان هستند. هر چند نبایستی زحمات این مدیران مهدهای کودک را نادیده گرفت، اما واقعیت این است که متناسب با مبلغ شهریه انتظار خدمات و کیفیت بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار