سه تفنگدار پرسپولیس که با جدایی ابتدای فصل رامین رضاییان و مهدی طارمی این لقب را برای خود انتخاب کرده اند، اکنون به دنبال لقبی دیگر هستند.
کد خبر: ۳۳۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳ 07 December 2016

  برانکو ایوانکوویچ بهترین مولفه تیمش را صمیمیت بین شاگردانش عنوان کرده است و آنها در گروه های چند گانه رابطه گرم و صمیمانه ای با یکدیگر دارند که در نهایت منتهی به موفقیت پرسپولیس می شود. از این نظر می توان به صمیمیت علیرضا بیرانوند و وحید امیری، حسین ماهینی و نوراللهی و سیدجلال حسینی و انصاری و دیگر بازیکنان اشاره کرد.


در این بین اما رفاقت کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده جالب توجه تر از دیگر بازیکنان است و این مساله باعث شد تا آنها در اردوی پیش فصل لقب سه تفنگدار به خود بدهند. البته مهدی طارمی و رامین رضاییان نیز جزو این جمع دوستانه محسوب می شدند که در ادامه با توجه به حضور در لیگ ترکیه از جمع جدا شده بودند. با این حال با بازگشت این دو بازیکن به پرسپولیس اکنون آنها باند صمیمیت خود را گسترده تر کرده اند و به دنبال موفقیت در ترکیب این تیم هستند.

 

خصوصا اینکه در شرایط جدید گفته می شود رامین رضاییان نیز یک پست جلوتر به کار گرفته خواهد شد تا در فاز تهاجمی در کنار کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده در خط میانی و برای فرصت سازی برای مهدی طارمی کار کند. باید دید این فضا در نهایت به موفقیت سرخپوشان ختم خواهد شد یا خیر.


.

ورود رضاییان به باند مخوف پرسپولیس (عکس)

 

 منبع:ورزش سه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار