مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور؛
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با توجه به اینکه عرصه اقتصادی معیشت مردم را در نظر می گیرد لذا دشمن در تلاش است تا با اخلال در روند اقتصادی کشور زمینه ای فراهم کند که مردم از نظام فاصله بگیرند.
کد خبر: ۳۳۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹ 06 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سردار نعمان غلامی در ایلام در خصوص بدعهدی آمریکایی ها در رابطه با مساله برجام اظهار کرد: پیشینیه تاریخی آمریکایی ها همیشه بدعهدی بوده و هیچ گاه از دشمنی تمام عیار خود با ایران اسلامی نکاسته اند.
 
وی افزود: با وجود اینکه برجام یک موضوع و معاهده بین المللی است اما شاهد هستیم با نهایت جسارت و بی توجهی به مقررات بین المللی، تعهدات خود در این خصوص را نقض می کنند.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور یادآور شد: دشمنان نظام اسلامی تمام توان خود را در بحث اقتصادی علیه کشورمان متمرکز کرده اند چرا که تا به حال از راهکارهای نظامی، تهدید و فشار به نتیجه‌ای نرسیده و این جنگ آخرین حربه آنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی است.
 
سردار غلامی تاکید کرد: با توجه به اینکه عرصه اقتصادی معیشت مردم را در نظر می گیرد لذا دشمن در تلاش است تا با اخلال در روند اقتصادی کشور زمینه ای فراهم کند که مردم از نظام فاصله بگیرند.
 
وی راه مقابله با گستاخی های آمریکایی ها را ایستادگی و تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی اعلام کرد و گفت: ما باید برای حل مشکلات به توان داخلی توجه بیشتری کرده و چشم امید به خارج از مرزها نداشته باشیم.
 
وی اضافه کرد: انتظار می رود همانطور که رهبر معظم انقلاب بیان کردند مسئولان نظام با قدرت در مقابل این جسارت و خلف وعده آمریکایی ها بایستند و پاسخ قاطع به این بد عهدی ها بدهند.
 
به گزارش تابناک ایلام، سردار نعمان غلامی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور روز سه شنبه برای شرکت و سخنرانی در آیین یادواره سرداران و 364 شهید شهرستان ایوان به استان ایلام سفر کرد./ف
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار