رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدایلام:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت:دانشجویان ذخایر انقلاب هستند و شئونات مختلف کشور در دست دانشجویان است پس با تلاش خود برای تحقق برنامه ها و اهداف نظام اسلامی بکوشید.
کد خبر: ۳۳۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 06 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛شهریار عباسی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت 16 آذر و روز دانشجو اظهار کرد: 16 آذر سالروز جشن حق طلبی، عدالت خواهی و استکبار ستیزی دانشجویان است.
 
وی افزود: دانشجویان ذخایر انقلاب هستند و شئونات مختلف کشور در دست دانشجویان است پس با تلاش خود برای تحقق برنامه ها و اهداف نظام اسلامی بکوشید.
 
عضو شورای راهبردی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این آیین با بیان اینکه دانشجویان باید خط دهنده باشند نه خط گیرنده، تاکید کرد: همه باید به جای تعصب، خود انتقادی و خود ارزیابی داشته و به منافع ملی بیاندیشیم.
 
محمدحسن اصغرنیا گفت: دانشجویی موفق است که خود بنویسد و اظهار نظر کند حال آنکه اغلب مصرف کننده و وارد کننده نیازها هستیم و انتقاد سازنده نداریم.
 
وی افزود: باید دلایل بداخلاقی در جامعه را بررسی کنیم حرف همه را بشنویم سپس با بکار بردن نظرات کاربردی به اداره بهتر جامعه کمک کنیم.
 
اصغرنیا یادآور شد: دانشجویان باید دنبال میراث تاریخی بروند و مطالبات خود را برای پژوهش های علمی و اردوهای تحقیقاتی پیگیری و درخواست کنند و انگیزه شان را در این زمینه ها افزایش داده و از استعدادها برای موفقیت کشور بهره ببرند.
 
وی خطاب به دانشجویان تاکید کرد: به منافع شخصی فکر نکنید بلکه منافع ملی را در اولویت قرار دهید، تفرقه ها را کنار گذاشته و با رسیدن به وحدت ملی در جهت پیشبرد اهداف نظام گام بردارید.
 
اصغرنیا با بیان اینکه دانشجوی هدفمند و درسخوان افتخار دانشگاه است، افزود: قضاوت و پیشداوری را کنار بگذاریم و ژرف نگر باشیم و به جای تقدیر از مسئولان در حوزه پژوهش از دانشجویان پژوهشگر و توانا تجلیل کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه با هیچ کس عقد اخوت نبسته ایم، گفت: وابسته به افراد نباشیم بلکه برای اهداف کار کنیم و معیارمان حق باشد و کسی را به ظاهر قضاوت نکنیم، دانشمند باشید که همه به شما نیازمند باشند.
 
آیین گرامیداشت 16 آذر و روز دانشجو با حضور عضو شورای راهبردی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی ایلام برگزار شد و در پایان از فعالان فرهنگی و تشکل های اسلامی تجلیل بعمل آمد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار