یکی از دغدغه های مسافران امروزی در مسافرت های هوایی تهیه بلیت ارزانتر و باصرفه تر است. در این میان تنوع و تعداد شرکت ها و آژانس ها رزرو بلیط و شرایط پیچیده سفر های هوایی در کنار پیام های گمراه کننده باعث شده تا مسافران آنطور که باید و شاید نتوانند با رضایت و تعلق خاطرکامل سفر نمایند .
کد خبر: ۳۳۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 06 December 2016
به گزارش تابناک، در سال های اخیر و با توسعه خدمات اینترتی، استفاده از وب سایت های خرید آنلاین بلیط هواپیما هم رشد قابل توجهی داشته است به طوریکه وب سایت های تخصصی این حوزه، خرید آنلاین بلیط هواپیما و هتل را برای مشتریان راحت تر کرده اند.
 کاربران با تجربه این سایت ها پیش از خرید بلیط هواپیما، قوانین و شرایط خطوط هواپیمایی را به دقت بررسی می کنند تا ببینید با توجه به موقعیت و شرایطشان کدام گزینه مناسب تر است.
 به طور مثال آنها پیشنهاد می کنند اگر حجم باری که می خواهید با خود به داخل هواپیما ببرید، زیاد است، بررسی کنید کدام شرکت شرایط حمل بار بهتری نسبت به سایرین دارد.
 
یا اگر مقصدی که می خواهید به آن سفر کنید برای خرید بسیار مناسب بوده و این احتمال را می دهید که هنگام بازگشت بارتان زیاد باشد، بلیط هواپیمایی را تهیه کنید که قوانین حمل بار با شرایط شما مناسب بوده و احتمال پرداخت اضافه بار برای شما کمتر می شود.
 
پیشنهاد دیگر اینست که در صورت سفر با فرزندان خردسال ، قوانین و قیمت های خطوط هوایی مختلف را در این باره بررسی کرده و بلیط هواپیما ارزان را انتخاب کنید.
 
انتخاب کلاس پرواز
 
انتخاب کلاس پرواز تا حد زیادی به مقصدی که می خواهید بلیط هواپیمایتان را به آنجا تهیه کنید بستگی دارد در پرواز های کوتاه به صرفه تر است که در کلاس پرواز اقتصادی بلیط خود را تهیه کنید. اما اگر به مقصدی می رود که پرواز شما در حدود هشت ساعت یا بیشتر خواهد بود، بهتر است در کلاس های بالاتری بلیط هواپیمایتان را تهیه کنید تا بتوانید در پرواز احساس راحتی بیشتری داشته باشید.
 
بلیط چارتر نیز معمولا به دلیل اجاره ای بودن پرواز و یا صندلی ها معمولا ارزان وبه صرفه است هرچند در صورت نرسیدن به پرواز قطعا پول شما سوخت می شود .
 
یکی از سایت های معتبر در زمینه خرید بلیط هواپیما سفرستان است که با رابط کاربری و گرافیک امروزی خود تلاش کرده تا فرایند تهیه بلیط را به ساده ترین شیوه به کاربران خود عرضه کند .
 
شما می توانید بدون ثبت نام در این سایت به تمامی قسمت های آن دسترسی داشته باشید و در هر ساعتی از شبانه روز به صورت آنلاین، بلیط خود را در تمامی مقاصد با کلیۀ ایرلاین ها و هتل خارجی در اقصی نقاط جهان به صورت آنلاین خریداری نمایید./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار