مدیرمرکز فنی و حرفه ای ملکشاهی گفت:این مرکز با هفت کارگاه فعال و بهره گیری از مربیان مجرب در رشته های برق، جوشکاری، ماشین آلات کشاورزی، صنایع دستی، فناوری اطلاعات، امور باغی و زراعی به علاقه مندان و افراد جویای کار آموزش می دهد.
کد خبر: ۳۳۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 05 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛علی محمودی اظهار کرد:از ابتدای سال جاری تاکنون 109 هزار و 326 نفر ساعت آموزش به 485 نفر در کارگاه های مهارت آموزی ارائه شد.
 
وی افزود: این مرکز با هفت کارگاه فعال و بهره گیری از مربیان مجرب در رشته های برق، جوشکاری، ماشین آلات کشاورزی، صنایع دستی، فناوری اطلاعات، امور باغی و زراعی به علاقه مندان و افراد جویای کار آموزش می دهد.
 
مدیرمرکز فنی و حرفه ای ملکشاهی گفت:در بخش آموزش ثابت شهری 76 هزار و 538 نفر ساعت و در بخش آموزش روستایی 9 هزار و 740 نفر ساعت در این مرکز به 333 نفر ارائه شد و این افراد توانستند مدارک فنی لازم را جهت ورود به بازار کار دریافت کنند.
 
محمودی همچنین به دیگر فعایت های این مرکز در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: در بخش صنایع دستی و اصناف، آموزش آسیب های اجتماعی و مهارت های پیشرفته با 12 هزار و 320 نفرساعت، 63 نفر موفق به کسب مدارک فنی از این مرکز شدند.
 
وی تاکید کرد: در بخش آموزش های آزاد نیز این شهرستان با 11 آموزشگاه در رشته های مراقبت و زیبایی، طراحی و دوخت، فناوری اطلاعات، عمران، کشاورزی، صنایع دستی (چرم پوست و خز ) بافندگی با ماشین فعال هستند.
 
وی گفت: هم اکنون ساختمان آموزش ویژه خواهران این مرکز نیز با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون ریال در دست احداث است که با بهره برداری از این ساختمان خدمات بهتری در حوزه آموزش های مهارتی و فنی به خواهران علاقه مند ارائه خواهد شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار