مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 05 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ بهروز حیدرزاده، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، صبح امروز(15 آذر) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این جشنواره با موضوع شناسایی و کشف استعدادهای ورزشی کودکان و نوجوانان سنین ۱۲ سال برگزار می‌شود.

 وی، بابیان اینکه این جشنواره روزهای هفدهم تا نوزدهم آذرماه سال جاری در سالن ورزشی مجموعه ورزشی شهر ایلام برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه استعدادیابی رشته‌های کاراته و تیراندازی دختران از ساعت ۸ تا ۱۱ روز چهارشنبه ۱7 آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

 حیدر زاده، بابیان اینکه آیین افتتاحیه جشنواره دختران و پسران در روز چهارشنبه برگزار می‌شود، افزود: جشنواره استعدادیابی رشته‌های کاراته و تیراندازی در ساعت ۱۴ تا ۱۸ برگزار می‌شود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، ابراز کرد: برنامه استعدادیابی رشته‌های  ژیمناستیک دختران و استعدادیابی رشته‌های ووشو و ژیمناستیک پسران در روز پنجشنبه 18 آذرماه ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی، بابیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره و توزیع در روز جمعه ۱۹ آذرماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: برگزاری این جشنواره نقش مهمی در شکوفایی استعدادهای ورزشی و شناسایی نخبه‌های رشته‌های مختلف ورزشی دارد و زمینه لازم را برای توسعه و تقویت ورزش قهرمانی استان را فراهم می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، در پایان با تقدیر از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان برای پوشش خبری این رویداد ورزشی خاطرنشان کرد: از  علاقه‌مندان به ورزش قهرمانی استان و عموم مردم استان برای تماشای مسابقات این جشنواره و تشویق فرزندان این استان دعوت می‌شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار