رئيس بازرسي انتظامي استان گفت: مامور وظيفه شناس شهرستان سيروان با پيدا کردن يک عدد کيف حاوي مدارک و چند قطعه کارت عابر بانک با رمز هاي مربوطه به مبلغ 64 ميليون تومان پول را به صاحبش بازگرداند.
کد خبر: ۳۳۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷ 05 December 2016

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ "کريم نصرالهي "  گفت : تيم گشت يگان امداد شهرستان سيروان به سرپرستي گرو هبانيکم "حميد پوشکان" در حين گشت زني در محور سرابله- ايلام يک جلد کيف جيبي حاوي مدارک و چند قطعه کارت عابر بانک با رمز هاي مربوطه را پيدا مي کنند.

وي افزود: برابر استعلام به عمل آمده، مبلغ 64 ميليون و چهارصد شصت و هفت هزار و سيصدو هفتاد و پنج تومان موجودي کارت ها بوده است.

رئيس بازرسي انتظامي استان ايلام يادآور شد: اين مامور وظيفه شناس در كمال صحت عمل و با بررسي مدارک موجود در کيف مالک را شناسائي و مشخص شد که صاحب کيف يکي از زائران عتبات عاليات بوده که مدارک خود را گم کرده است.

وي گفت: پس از برررسي و صحت موضوع ، کيف حاوي مدارک و عابربانک هاي اين زائر عزيز به وي تحويل داده شد.

سرهنگ نصرالهي با بيان اينكه نگهداري رمز در کنار عابربانک يک تهديد محسوب مي شود گفت:در صورت مفقود شدن کارت که رمز آن مشهود است زمينه را براي سوء استفاده از آن ، براي ديگران فراهم مي کنيم.

رئيس بازرسي انتظامي استان ايلام با بيان اينكه صداقت و امانتداري در مسائل مادي و معنوي و ترويج اين فرهنگ در آحاد جامعه، امري ضروري است گفت: به منظور ترويج فرهنگ خود کنترلي، ارتقا صحت عمل و ارج نهادن به اين عمل خداپسندانه و الگوسازي رفتارهاي شايسته، از اين امانت دار پليس تقدير مي شود/.م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار