فرماندار ملکشاهی گفت:170میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح گازرسانی به روستاهای حوزه مرکزی و جنوبی شهرستان تأمین شده است و پس از مناقصه به پیمانکار اجرایی واگذار خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵ 04 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛اسد قاسمی اظهار کرد: با گاز رسانی در این مسیر 12 روستای طالقانی ،وری ،درگه ،پاریاب ،شهید کشوری ،چم انار سفلی ،گنبد پیرمحمد ،خوشادول ،توت ،امامزاده سید محمد ابوچماقین ،نادر اباد ،و چشمه پهن و همچنین صنایع صنعتی و کشاورزی از نعمت گاز برخوردار می شوند.
 
وی افزود : عملیات گاز رسانی به حوزه جنوبی شهرستان در قالب سه فاز انجام می شود که فاز اول از داخل شهر تا سه راهی پاریاب به طول 14 کیلومتر و خط تغذیه 12 اینچ و 10 کیلومتر شبکه پلی اتیلین با اعتبار 46 میلیارد ریال هم اکنون درشرایط مناقصه و اجرایی شدن قرار گرفته است.
 
قاسمی اضافه کرد : فازدوم و سوم این پروژه نیز پس از اتمام فاز اول با اعتبار 124 میلیارد ریال و به طول 82 کیلومتر از سه راهی پاریاب تا روستای گنبد پیرمحمد و روستای نادر آباد و چشمه پهن شوهان به اتمام خواهد رسید.
 
فرماندار ملکشاهی افزود: کار مطالعاتی عملیات گاز رسانی به چندین روستای حوزه گچی شهرستان ملکشاهی نیز شامل روستاهای گل گل و سیرانه نیز انجام گرفته در آینده نزدیک این روستاهها نیز از نعمت گاز خانگی برخوردار خواهند شد.
 
قاسمی ابراز امیدواری کرد که با تسریع در عملیات گاز رسانی به این روستا ها در آینده نزدیک تمامی مناطق شهری و روستای شهرستان ملکشاهی از نعمت گاز برخوردار شوند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار