فرمانده انتظامي استان ايلام کار صدا و سيماي استان را در پوشش رسانه اي همايش اربعين حسيني ستودني عنوان کرد و گفت:صدا و سيما در ايام اربعين کارنامه درخشاني از خود به نمايش گذاشت.
کد خبر: ۳۳۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 04 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ سردار" نورعلي ياري"  با اعلام اين مطلب خاطر نشان کرد: همايش عظيم ملت ايران در اربعين حسيني نشان از عشق و ارادت ايران اسلامي به ائمه اطهار (ع) و يادآور سال هاي دفاع مقدس بود.
 
وي ادامه داد : حرکتي که امسال در مهران اتفاق افتاد اين واقعيت را براي جهانيان روشن کرد که اين اسلام پويا و سرشار از دلدادگي و همبستگي مسلمانان شيعه و سني است.

فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: خروش ميليوني مردم در اين همايش عظيم نشان داد که شور حسيني و بسيجي وار مردان و زنان انقلابي کشورمان همچون سالهاي دفاع مقدس در جاي جاي ايران اسلامي ساري و جاري است .

وي با اشاره به مهمان نوازي مردم استان و به ويژه مردم مرزدار مهران گفت: اربعين امسال با حرکت انقلابي اين مردم در ذهن ها ماندگار شد.
 
سردار ياري کار رسانه ملي در استان را در به تصوير کشيدن اين همايش بزرگ مردمي ستودني ارزيابي کرد و گفت: اطلاع رساني لحظه به لحظه و تهيه گزارش ها از روند ترددها در مرز مهران و خدمات دهي به زائران حسيني را از موضوعاتي دانست که صدا و سيماي استان در همه بخش هاي راديو و تلويزيون به خوبي از عهده آن بر آمد.
 
فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: تصويري که از قالب رسانه ملي براي مردم ساير نقاط کشور به نمايش گذاشته شد مملو از عشق و ارادت مردم مرزداري بود که بارديگر حماسه ساز شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار