معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار ایلام گفت: راه اندازی سامانه فعالان اقتصادی بهترین راه برای رصد وضعیت اقتصادی و تولیدی این استان است.
کد خبر: ۳۳۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 04 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ حشمت اله عسگری روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و جذب سرمایه گذاری استان اظهار کرد: راه اندازی سامانه فعالان اقتصادی و تولیدی استان می تواند در بررسی ظرفیت ها، پراکنش، فعال و غیر فعال بودن واحدها، اشتغال و ...اقتصادی و واحدهای تولیدی موثر باشد.
 
وی افزود: وضعیت گردشگری، خدمات، کشاورزی و صنعت استان با ثبت اطلاعات واحدهای فعال و تولیدی آنها به صورت مرتب بررسی و پایش می شود.
 
وی راه اندازی این سامانه را انجام یک کار مدیریتی بسیار خوب برای رصد دقیق وضعیت اقتصادی استان و ظرفیت های موجود در این بخش ذکر کرد و گفت: امیدواریم با همراهی دستگاه های ذیربط در ثبت و ورود اطلاعات دقیق مورد نیاز بتوان به صورت فصلی از آن گزارش گیری کرد.
 
عسگری در ادامه به بررسی وضعیت طرح های سرمایه گذاری جدید در بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری استان پرداخت و گفت: طرح هایی که موافقت نامه اولیه اجرای آنها به تصویب رسیده و اکنون در حال اجرا هستند باید مشکلات پیش پای آنها تا مرحله اجرا رصد شود تا در مدت زمان معین به سرانجام برسند و مردم از نتایج فعالسازی آنها بهره مند شوند.
 
وی طرح گاوداری 700 راسی ایوان، گلخانه هلیلان، کشت و صنعت یک و یک، نیروگاه سیکل ترکیبی، فولاد آسمان، پتروشیمی دهلران، نیروگاه سیکل ترکیبی منطقه ویژه اقتصادی و چند طرح در حوزه گردشگری را از جمله طرح های در دست اقدام نام برد.
 
وی ابراز امیدواری کرد که با بررسی مکرر این طرح ها و رفع موانع پیش پای آنها هرچه سریعتر وارد مرحله اجرا شوند.
 
در این نشست اعضا در خصوص وضعیت برق رسانی، گاز، آب، محیط زیست، واگذاری اراضی و ... به طرح های در دست اقدام گزارش های خود را ارائه کردند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار