سلام امینی در مصاحبه اختصاصی با تابناک؛
نماینده حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ی ملی و رسانه های کشوری ،مهران و ایلام را با این هم عظمت و زحمت مردمانش بایکوت خبری کردند.
کد خبر: ۳۳۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 03 December 2016

به گزارش تابناک ایلام؛سلام امینی در این خصوص اظهار کرد:متاسفانه عملکرد رسانه ها, مخصوصا رسانه ملی در خصوص ایلام ظالمانه بوده و در همین خصوص تذکر لازم به معاونت سازمان صدا و سیما داده شده است.

 

 وی در مورد اربعین 95 ،نقص ها و نقاط قوت آن به خبرنگار ما گفت: کنگره عظیم اربعین 4 سال است فرهنگ سازی شده و مرتب برگزار می شود، زیر ساخت های مهران در این مدت رشد چشمگیر داشته و جای تشکر دارد.

 

وی ادامه داد: ولی هنوز جا برای کار وجود داشته و باید نگاه توسعه ای به مهران تقویت شود،جاده های مهران و ایلام با وضع موجود پاسخگوی جمعیت میلیونی نبوده و باید برای سال آینده تقویت شوند.

 

امینی متذکر شد:رایزنی های فشرده ای ا برای استقرار دائم کنسولگری عراق در ایلام انجام داده ایم و قول های مساعدی را هم گرفته ایم.

 

سلام امینی در خصوص استقرار دفتر نفت و گاز غرب در ایلام گفت: در حال حاضر بالغ بر 90 درصد نفت و گاز غرب کشور در استان ایلام قراردارد، پروژه های اصلی نفت و گاز غرب هم در این استان است ولی متاسفانه استان کرمانشاه با اعمال نفوذ، دفتر نفت و گاز غرب را به این شهر برده است.

 

وی ادامه داد: مجمع نمایندگان استان در این خصوص تلاش زیادی داشته و خواهان احقاق حقوق نادیده شده ی خود هستیم، در حال حاضر زیر ساخت های لازم برای استقرار این دفتر در ایلام فراهم بوده و حتی مجتمع مسکونی و ساختمان اداری نیز برای این منظور مهیا می باشد.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان در خصوص سیاهگل و حواشی آن گفت: دو مرتبه از این منطقه شخصا بازدید کرده و اعتقاد دارم این مشکل باید با تکیه بر نظر کارشناسان خبره و بی طرف حل و فصل گردد.

 

در عزل و نصب ها دخالت ندارم

سلام امینی در ادامه اظهار داشت؛ در عزل و نصب های سال جاری و تغییرات فرمانداران ،کوچکترین دخالتی نداشته و حتی طرف مشورت هم نبوده ام.

 

 وی ادامه داد: بخشی از مدیران موجود قوی بوده و باید تشویق شوند، بخشی هم نیاز به تقویت داشته و باید حمایت شوند، ولی برخی از دوستان در جایگاه موجود ضعیف عمل کرده و تغییر جایگاه آنها ضروری است. امینی متذکر شد: از بین چهار گزینه ضعیف, خوب, خیلی خوب و عالی, امتیاز خیلی خوب را به مدیریت استان می دهم.

 

هنوز خود را معلم می دانم

نماینده حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز خود را یک معلم ساده می دانم و به این کسوت افتخار می کنم.

 

وی در مورد مشکلات معلمان گفت: به وزیر قبلی آموزش و پرورش در خصوص مشکلات معیشتی معلمان تذکر داده ام، متاسفانه معلمان ما زیر بار مشکلات مالی کمر خم کرده و این مهم در کیفیت آموزش در کشور و استان آسیب جدی رسانده است، متاسفانه وضعیت معیشتی امروز فرهنگیان دوراز شان یک آموزگار بوده و این رویه برای ملت و حکومت بار منفی خواهد داشت.

 
 

امینی تصریح کرد: وقتی معلم دغدغه کمترین امکانات زندگی را داشته باشد دیگر نمی تواند به خوبی وظیفه آموزشی و پرورشی خود را به انجام برساند.

 

این معلم ایلامی گفت: هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است،هرچه ما امروز در هزینه های آموزش و پرورش کوتاهی کنیم باید فردا چند برابر آن را در زندان ها و دادگاهها و پاسگاهها هزینه نماییم.

 

 

نماینده ایلام بودن به مراتب سخت تر از نماینده اصفهان بودن است

سلام امینی گفت: نمایندگی ایلام در مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشتن به مراتب دشوارتر از نماینده تهران و اصفهان و مشهد است، اولا تعداد نماینده های آنها بیشتر بوده و مسائل حوزه نمایندگی خود را به صورت روتینگ انجام می دهند، دوما توقعات مردم حوزه های انتخابیه با هم متفاوت است، متاسفانه در استان ما اکثر مطالبات شخصی بوده و برای پیگیری آنها باید وقت زیادی را صرف کرد.

 

سلام امینی در پایان گفت: خدمت به مردم ایلام را وظیفه ذاتی خود می دانم, ولی از مردم حوزه انتخابیه تقاضا دارم از لحاظ تعداد تماس های تلفنی، بنده را یاری نمایند. بیشتر وقت روزانه بنده به پاسخگویی تلفن های روزانه مردم صرف شده و همین موضوع انرژی زیادی را ازیک نماینده می گیرد، تنها تقاضای من از مردم کاهش تعداد تلفن های غیر ضروری است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار