از این میزان مصرف، بیش از 15 میلیون و 764 هزار لیتر بنزین، 15 میلیون و 589 هزار لیتر نفت - گاز، چهار میلیون و 331 هزار و 500 لیتر نفت سفید و 372 هزار و 260 لیتر سوخت هواپیما بوده است.
کد خبر: ۳۳۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 03 December 2016
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: از نیمه دوم آبان ماه تا پنجم آذر (20 روز) 35 میلیون و 509 هزار و 260 لیتر فرآورده نفتی در جایگاه های مستقر در جاده های مسیر تردد زائران اربعین حسینی این استان مصرف شده است.

به گزارش تابناک ایلام؛علی اصغر چاغروندی روز شنبه  اظهار کرد: در مجموع مصرف این میزان فرآورده های نفتی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و به لحاظ مدیریت بهتر، چهار درصد کاهش نشان می دهد.
 
چاغروندی تاکید کرد: همچنین در مدت یاد شده بیش از سه میلیون و 256 هزار و 510 مترمکعب گاز سی ان جی، یک هزار و 385 تن گاز مایع و 700 حلب سوخت بالگرد در این استان مصرف شده است.
 
به گزارش ایرنا، 63 جایگاه عرضه سوخت شامل 44 باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، گازوییل و 19 باب جایگاه CNG تک منظوره و دو منظوره در استان ایلام فعال است.
 
مرز مهران بدلیل برخورداری از مزیت نزدیکی و کوتاهی مسافت تا کربلا انتخاب اول زائران اربعین است و در ایام منتهی به اربعین حسینی بیش از 2 میلیون و 300 هزار نفر از این مرز تردد کردند. /م
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عزالدین یاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
اگر آمارمصرف بنزین ونفت -گاز وبنزین هواپیما را قبول کنیم چون زمینه مصرف آن بوده است ولی نفت سفید چه مصرفی داشته افرادی که برای زیارت اربعین رفته اندنفت سفید مصرف نکرده اند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار