معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام خواستار تدوین برنامه های انجام گرفته در هفته پژوهش در استان شد و گفت: از آنجایی که از سه استانداری برتر کشور در زمینه پژوهش تقدیر می شود باید عملکردها و برنامه های اجرایی به صورت مناسبی تدوین و به مرکز ارسال شود.
کد خبر: ۳۳۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶ 27 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حشمت اله عسگری روز یکشنبه در نشست کارگروه فناوری و اطلاعات این استان اظهار کرد: باید نمایش آثار در هفته پژوهش با روش های نوین و خلاقانه تری ارائه شود و چشم اندازهای آتی دستگاه یا دانشگاه نیز در معرض نمایش قرار گیرد و از تنوع بیشتری برخوردار باشد تا بتواند نظر بینندگان را بیشتر جلب کند.
 
وی افزود: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی باید حتما در نمایشگاه شرکت کنند و مستقر شوند و با به خرج دادن درایت بیشتر آثار خود را به نحو بسیار ارزنده ای در معرض دید قرار دهند.
 
عسگری همچنین از اعلام آمادگی استانداری برای فراهم کردن سرویس رایگان به دانش آموزان مدارس حاشیه شهر برای بازدید از نمایشگاه در هفته پژوهش خبر داد و گفت: نباید اجازه بدهیم دانش آموزان این مدارس بدلیل عدم بضاعت مالی از دیدن دستاوردها و توانمندی های علمی محروم شوند.
 
وی همچنین خواستار تدوین برنامه های انجام گرفته در هفته پژوهش در استان شد و افزود: از آنجایی که از سه استانداری برتر کشور در زمینه پژوهش تقدیر می شود باید عملکردها و برنامه های اجرایی به صورت مناسبی تدوین و به مرکز ارسال شود.
 
وی همچنین خواهان حمایت و معرفی مخترعین و افرادی که فناوری برتری که منجر به تجاری سازی شده اند، شد و تاکید کرد: امیدواریم که هفته پژوهش با همراهی دستگاه ها و مراکز آموزش عالی استان به نحو شایسته ای برگزار شود.
 
معاون پژوهشی دانشگاه ایلام نیز در این نشست به تشریح اهداف و برنامه های هفته پژوهش در استان پرداخت و گفت: از پژوهشگران برتر هر مرکز و دستگاهی با اهدا جوایز و لوح تقدیر با امضای استاندار ایلام تجلیل می شود.
 
حسین مهدیزاده خواستار معرفی دستاوردهای پژوهشی دستگاه ها و مراکز آموز عالی استان به این معاونت شد.
 
از 14 تا 21 آذر بنام هفته پژوهش نامگذاری شده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار