یادواره فرمانده نامدارروزهای نبرد حق علیه باطل و شهید نام آشنای روزهای مردی و مردانگی ، صالح میری با عنوان آبروی کوچه ها افتخار محله و با حضور مسئولین محلی و همرزمان او دربیت این شهید برگزار گردید.
کد خبر: ۳۳۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ 27 November 2016

به گزارش تابناک ایلام؛عصر شنبه و به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج با برپایی مراسمی دربیت شهید صالح میری از فرماند هان جنگ تحمیلی یاد و خاطره وی و همه شهدای انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی موسوی امام جمعه بدره دراین مراسم اظهار کرد:یکی از ویژگی های بارزامام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایجاد گفتمان شهادت بوده است واین مورد یکی از حرکات ارزشمند و ماندگار رهبری در انقلاب اسلامی است .

وی تاکید کرد: وارد شدن فرهنگ شهادت و جانبازی و ایثارگری در جامعه از کار های خوب و یادگارهای امام خمینی معمار بزرگ انقلاب اسلامی است ویاد و خاطره شهدا باید درجامعه زنده نگه داشته شود و همواره و درتمام زمینه ها باید با تاسی به شهدا و درس گرفتن از رشادت ها و جانفشانی های آنان ،زمینه ترویج فرهنگ شهادت در جامعه فراهم گردد.

امام جمعه بدره با اشاره به ارزش بالای شهادت گفت: بالاتر از هر خوبی و ارزشی یک ارزش دیگر وجود دارد الا شهادت که بالاترین ارزش هاست و چیزی از ان فراتر وجود ندارد.

درادامه مراسم حمزه علیمرادی از همرزمان شهید میری به بیان خاطراتی از وی پرداخت و با قرائت گزیده هایی از وصیت نامه این شهید والامقام یاد رشادت های وی را گرامی داشت .

خالد مرادحاصلی نیز با قرائت شعر کردی در وصف شهید صالح میری گوشه هایی از رشادت های این شهید را بیان نمود.

شهرستان بدره 60 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده و15 نفر آزاده دارد که در مجموع خانواده 150 نفره ایثارگری را شامل می شود.

شهرستان بدره در فاصله 87 کیلومتری مرکز استان واقع شده و دارای دو بخش مرکزی و هندمینی است ./ف

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار