فریاد از بی کسی!
به علت اهمیت بسیار زیاد موضوع در یک ماه گذشته مطالبی با تیترهای حقی که به خانه رواست به همسایه حرام است و چرا می گوییم دفتر مرکزی نفت و گاز غرب حق ماست و ... در رسانه های ما منتشر شده است،ولی گویا قدرت طرف مقابل بیشتر از این حرف ها بوده و کماکان ظلم مضاعف وزارت نفت در حق استان ایلام ادامه دارد.
کد خبر: ۳۳۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 26 November 2016
تابناک ایلام::به علت اهمیت بسیار زیاد موضوع در یک ماه گذشته مطالبی با تیترهای حقی که به خانه رواست به همسایه حرام است و چرا می گوییم دفتر مرکزی نفت و گاز غرب حق ماست و ... در رسانه های ما منتشر شده است. ولی گویا قدرت طرف مقابل بیشتر از این حرف ها بوده و کماکان ظلم مضاعف وزارت نفت در حق استان ایلام ادامه دارد.

در مطلب گذشته گفتیم که بالغ بر 95 درصد نفت و گاز غرب کشور در استان ایلام ذخیره شده است. در حال حاضر شرکت نفت و گاز غرب 5 ماموریت و پروژه اصلی دارد که 3 پروژه مهم آن در استان ایلام قرار دارد. همچنین گفتیم سفره زیرزمینی نفت شهر کرمانشاه که در سومار قرار دارد تقریبا به اتمام رسیده و کمتر از روزی 5 هزار بشکه از آن برداشت می شود.

نکته مهم دیگر اینکه از دفتر مرکزی نفت و گاز غرب در استان کرمانشاه تا مثلا پروژه های شهرستان دهلران در ایلام باید حداقل 7 ساعت راه را با ماشین بدون توقف طی کرد.

مهمترین پروژه های نفت و گاز غرب در استان ایلام متمرکز بوده و هیچ توجیه منطقی برای قرار گرفتن دفتر مرکزی آن درکرمانشاه وجود ندارد.

تبعات منفی این ظلم مضاعف چیست؟

این عدم استقرار و تحقق حق قانونی امتیازاتی را از کیسه مردم ایلام برداشته و به ناحق در کیسه استان کرمانشاه ریخته است.

اکثر پیمانکاران عمده پروژه های نفت و گاز غرب در استان ایلام غیر بومی و غالبا کرمانشاهی می باشند. این در حالی است که پیمانکاران داخلی ایلام هم توان انجام این پروژه ها را به خوبی دارند.

پست های مهم و به زبان عامیانه چرب نان تر به نورچشمی ها و افراد غیر بومی و عموما کرمانشاهی داده شده و فرزندان ایلام در رده های میانی و اکثرا پایین خدماتی و اداری به کار گرفته شده اند.

کلیه خدمات برون سپاری نفت و گاز غرب در پروژه های استان ایلام به هموطنان ما در استان کرمانشاه واگذار می شوند. به عنوان مثال بیمه تکمیلی کارکنان و کارگران پروژه های نفت و گاز غرب در ایلام به بیمه سامان کرمانشاه واگذار شده است. یعنی حقی که متعلق به یک و یا چند جوان ایلامی است با رانت علنی به فردی در کرمانشاه داده شده است. این در حالیست که بهترین و معتبرترین شرکت های بیمه و از جمله همین بیمه سامان در خود ایلام شعبه فعال دارند. علاوه بر این چندین شرکت خدماتی دیگر از کرمانشاه به ایلام آمده و با استفاده از رانت خدمات مختلف را با هزینه های زیاد به شرکت نفت و گاز غرب در ایلام ارائه می دهند.

شخص وزیر در این خصوص مسئول است

سال 1378 که بیژن نامدار زنگنه دومین سال تصدی وزارت نفت در دولت اصلاحات را سپری می کرد, حق مطلب را برای هم ولایتی های خود در استان کرمانشاه ادا کرده و با اعمال نفوذ و دستور مستقیم خود حق مسلم ایلام را به کرمانشاه داد.

مسئولین آن زمان استان ایلام که اکثرا غیر بومی بودند نیز کمترین اعتراضی به این موضوع نداشتند و به این ترتیب دفتر مرکزی نفت و گاز غرب (حق مسلم ایلام) به استان کرمانشاه داده شد. حقیقت امر این بود که آن روزها مردم ایلام هم به خاطر فشارهای شدید جنگ و سرعت بسیار کند بازسازی تقریبا اطلاعاتی در این خصوص نداشته و کسی یارای اعتراض به این ظلم مضاعف نبود.

ولی امروز مردم استانی که 11 درصد نفت و گاز کشور و 13 میدان نفتی و 6 میدان گازی کشف شده را در دل خود دارد, به حق خود کاملا آگاه شده و با جدیت تمام خواستار پایان دادن به این ظلم مضاعف می باشند. شخص وزیر کنونی نفت در برابر این اجحاف علنی مسئول بوده و باید پاسخگوی مردم ایلام باشند. مردم ایلام چون این بی صداقتی را از وزارت نفت دیده اند به دادن یک معاونت به استان راضی نبوده و مدیریت نفت و گاز غرب را می خواهند.

البته که در این مسیرسختی های زیادی هم وجود دارد. باید با وزارتی در افتاد که جیب هایش پر از پول بوده و متاسفانه پول می تواند هر نجوا و فریاد جویای حقی را در نطفه خفه کند. ولی ما بر راهی که برحق و با آگاهی انتخاب کرده ایم پایدار خواهیم بود
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
سعید
|
-
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
درود
مهندس نفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
در نظر بنده مصیبت نفت و گاز ایلام اونقدر بزرگ و دردناکه که سالها باید به حال بی کسی این استان افسوس خورد. از آقایان مسئولین استان تعجب میکنیم که در قبال این موضوع یا اصلا اظهار نظر نمیکنند یا اگر هم اظهار نظر میکنند در حد و اندازه شان موضوع نیست!
آقایان نماینده استان باید تمام وقت در مجلس داد و هوار به راه بیندازند که برای چی با وجود این همه تذکرات و کمپین مردمی که برای آوردن مدیریت به حق نفت و گاز به ایلام به راه افتاده است باز هم میبینیم که آقای وزیر عین خیالشونم نیست!
نمایندگان مجلس آقایان امینی و میرزایی و کاظم زاده میشه بفرمایین تو مجلس دارین چیکار میکنین؟؟؟ اگر زورتون به نمایندگان کرمانشاه نمیرسه میتونین از ابزارهای دیگه استفاده کنین مثلا:
هر سه نماینده استان طی بیانیه ای به دلیل حق خوری و ظلم مسلمی که در حق استان ایلام شده اعلام کنند که تا احقاق حق مردم ایلام و آوردن این مدیریت به استان در هیچ کدام از جلسات مجلس حضور نخواهند یافت!
راه داره به خدا اگه نماینده هامون بخوان معلومه که میشه! هر سه نماینده همیشه و هر وقت و تو هر تریبونی که گیرشون میاد باید این قضیه رو مطرح کنند و نگذارن که کرمانشاهیا این صدای مظلومیت مارو خفه کنند!
آقای استاندار شما چرا ساکتی؟؟ چی برا از دست دادن دارین که راجع به این ظلم بزرگ هیچ اظهار نظزی نمیکنین؟؟؟
و در آخر مردم عزیز نباید کوتاه بیاین
ما نه خواسته غیر قانونی داریم و نه قصد سیاسی کاری! ما فقط حق مسلممونو میخوایم!
ما یه استان مستقلیم کرمانشاهم یه استان مستقل! دلیلی نداره نفت و گاز مارو اونا مدیریت کنن! کرمانشاه چکاره نفت و گاز ماست که ستاد نفت و گاز ایلام باید اونجا باشه؟؟؟
مهندس نفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
نفت و گاز تو تنگ بیجار ، مهران، دهلران و دشت عباس و یه سر سوزنی هم تو نفت شهره و همه عالم و آدم میدونن که بالای 90 درصد مخازن نفت و گاز غرب ایران تو استان ایلامه و با هر فرمول ریاضی هم حساب کنی مرکزیت مناطق نفت خیز غرب کشور تو استان ایلام میفته و اینکه ستاد تو کرمانشاه فعالیت کنه مسخره ترین و چرندترین نوع مدیریت دنیاست! چون فاصله کرمانشاه تا مناطق نفت خیز غرب کشور به این صورته:
کرمانشاه-تنگ بیجار: 255 کیلومتر کرمانشاه-آذر ( مهران) : 300 کیلومتر کرمانشاه چنگوله ( مهران ): 340 کیلومتر کرمانشاه-دهلران: 400 کیلومتر کرمانشاه-چشمه خوش( دهلران ): 460 کیلومتر و نهایتا کرمانشاه-نفت شهر: 230 کیلومتر
نفت شهر هم الحمدالله رب العالمین رو به اتمامه و تلاش کرمانشاهیها و شخص آقای زنگنه برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این میدان رو به اتمام نفت شهر کاملا بی فایده ست! نفت شهر پول کارمندای خودشم دیگه نمیتونه در بیاره و شک نداشته باشین نهایتا تا 3 یا 4 سال دیگه این میدان کهنه با تاریخ خواهد پیوست!
با به تاریخ پیوستن نفت شهر هیچ دلیل و هیچ بهانه و عذری برای ماندن این ستاد در کرمانشاه باقی نمیماند و این دفتر هر چه زودتر باید به استان ایلام منتقل شود شاید اگر وزیر این دوره کرمانشاهی نبود تا حالا این اتفاق افتاده بود ولی شک نداشته باشین نمیتونن بیشتر از این مقاومت کنن چون خود پرسنل نفت و گاز غرب هم دیگه واقعا بریدن و عاصی شدن از بس برای یه کار کوچیک اداری باید این همه راهو برن تا ستاد کرمانشاه نمونه ش خود بنده که تو چشمه خوش کار میکنم و برای یه کار اداری ساده باید 7 ساعت مسافرت برم تا کرمانشاه ( رفت و برگشت 14 ساعت تو راهم دیگه خودتون قضاوت کنین! )
وزیر کرمانشاهی باید دیگه خجالت بکشه از این سو مدیریت و از این ظلم و از این اتلاف منابع و اتلاف سرمایه ها در نفت و گاز غرب کشور! اگه سر سوزنی مدیریت بلد بودن و منطقی برخورد میکردن ستاد نفت و گاز غرب همین الان باید میومد ایلام چون بابت هر روز بودنش در کرمانشاه شاید میلیاردها تومن پول مملکت داره به عنوان خسارت ناشی از سومدیریت از بین میره!
خساراتی نظیر عدم به تولید رسیدن میادین مشترکی مثل آذر و چنگوله مهران که ناشی از سومدیریت مدیران کرمانشاهی نفت و گاز غربه! مدیران کرمانشاهی این شرکت از اینکه آذر و چنگوله به تولید برسه میترسن چون میدونن که در صورت به تولید رسیدن این میادین دیگه حتما ستاد نفت و گاز میاد ایلام! اونا برای بقای خودشون دارن جلوی یه طرح ملی رو میگیرن و از اونور عراق داره از همین آذر و چنگوله ما برداشت میکنه!
مسیولین وزارت نفت با بستن چشماشون به روی این حقیقت و سکوت در برابر سومدیریت نفت و گاز غرب دارن به سرمایه های ملی این مملکت آسیب میرسونن! واویلا از این مسئولین بی مسئولیت!
ایلام مظلوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
به راستی چرا مسئولین کشور و به خصوص مسئولین وزارت نفت در قبال مردم ایلام تا این حد بی توجه هستند؟؟ چرا باید یک استان نفت خیز و گاز خیز نتواند از حداقل امتیازات این منابع خدادادی خود استفاده کند؟؟ چرا با وجود آنکه بیش از 95 درصد تولید نفت و گاز غرب کشور در استان ایلام است اما ستاد مدیریت نفت و گاز غرب در مرکز استان کرمانشاه مستقر است؟؟ چرا سایتهای نفتی و گازی استانی که خود به بیکاری شهره عام و خاص است به بازار اشتغال نیروهای کرمانشاهی تبدیل شده است؟؟ آیا وزارت نفت خود به این قضیه واقف نیست؟؟ آیا مسئولین نمی دانند و نمی بینند که صنعت نفت و گاز ایلام به بازار کار نیروهای استان کرمانشاه تبدیل شده است؟؟ کافی¬ست یک بازدید ساده از منطقه گازی تنگ بیجار داشته باشند تا خیل عظیم نیروهای رسمی و قراردادی و پیمانکاری اهل استان کرمانشاه را به عینه مشاهده کنند که ناعادلانه فرصت اشتغال را از جوانان فارغ التحصیل ایلامی غصب کرده اند. در تنگ بیجار و دهلران و چشمه خوش و فردا هم در آذر و چنگوله نیروهای کار با تخصص بسیار پایین هم از استان کرمانشاه آورده میشوند چرا که ستاد نفت و گاز غرب در کرمانشاه قرار دارد و همه این بی عدالتی ها با اعمال نفوذ کارمندان این ستاد اتفاق می افتد. مشاغلی همچون تکنسین بهره برداری، اپراتور سرچاه، تکنسین مکانیک، تکنسین برق، کارگر فنی مکانیک، کارگر فنی برق، سیمبان، کارمند امور اداری که مسئول بایگانی مکاتبات اداری-ست!! راننده ماشین آلاتی همچون لودر و بیل مکانیکی و کامیون! نیروی حراست ورودی این کارخانجات! و حتی آبدارچی هم!! عموما اهل استان کرمانشاه هستند!! سالهاست استان کرمانشاه ظالمانه تمام امتیازات نفت و گاز استان ما را در جهت عمران شهری و آبادانی و بالا بردن آمار اشتغال خود غصب نموده است و سالهاست که این دادنامه های ما مردم ایلام را هیچ گوش شنوایی خریدار نیست!!
ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
ستاد نفت و گاز غرب با بیش از دویست کارمند رسمی و قراردادی میبایست در استان ایلام میبود که بیش از 95 درصد نفت و 100 درصد گاز غرب کشور را تولید میکند نه در استان کرمانشاه که تنها منطقه نفت خیز آن نفت¬شهری است که کمتر از 4 هزار بشکه در روز تولید نفت دارد! استان ایلام در حال حاضر روزانه قریب به 200 هزار بشکه نفت و میعانات گازی و بیش از 7 میلیون متر مکعب گاز تولید میکند و به زودی با افزوده شدن آذر و چنگوله مهران به مرز 300 هزار بشکه نفت خواهد رسید! 16 سال پیش وزارت نفت تنها به این بهانه که خدمات شهری و راههای ارتباطی ایلام مناسب نیست ستاد نفت و گاز غرب را در کرمانشاه مستقر نمود و این در حالی است که شهرهایی با خدمات شهری پایینتر از ایلام هم دارای ستاد نفت و گاز هستند مانند شهرهای گچساران و مسجدسلیمان که به ترتیب ستاد نفت و گاز گچساران و ستاد نفت و گاز مسجد سلیمان در این شهرها مستقر است! ایلام هم اکنون دارای فرودگاهی است که به زودی بین المللی هم میشود و راههای ارتباطی مناسبی هم دارد پس دیگر به هیچ بهانه ای نمیتوان مردم ایلام را از داشتن ستاد نفت و گاز محروم نمود!
ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
در بخش پایین دستی هم داشتن پالایشگاه نفت حق مسلم استان ایلام است نه استان کرمانشاه! چرا وزارت نفت پالایشگاههای نفت مصوب مهران و دهلران را رها کرده و شروع به ساختن یک پالایشگاه 150 هزار بشکه ای در منطقه درود و فرامان کرمانشاه نموده است؟؟ با چه توجیه فنی و اقتصادی میتوان طرح پالایشگاه نفت را از مهران و دهلرانی که در چند قدمی چاههای نفت قرار دارند به صدها کیلومتر دورتر منتقل نمود؟؟ آیا این نمونه بارز پایمال شدن حقوق مردم استان ایلام نیست؟؟ آیا غیر از این است که به خاطر مستقر بودن ستاد نفت و گاز غرب در کرمانشاه و صد البته به مدد وزیر نفتی که خود اهل همان استان است! چنین اتفاقی رخ داده است؟؟ آیا این مصداق عینی ظلم و تبعیض نیست؟؟ آیا این قضیه صریحا مفاد اصل 48 قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی را نقض نمی¬کند؟؟؟!!!
" اصل 48 ـ در بهره‌برداري از منابع طبيعي و استفاده ازدرآمدهاي ملي در سطح استانها و توزيع فعاليتهاي اقتصادي ميان‌استانها و مناطق مختلف كشور، بايد تبعيض در كار نباشد. به طوري‌كه هر منطقه فراخور نيازها و استعداد رشد خود، سرمايه و امكانات‌لازم در دسترس داشته باشد"
استان ایلام نفت¬خیز است و در زمینه نفت و گاز استعداد و پتانسیل بسیار زیادی دارد چرا دولت باید سرمایه و امکانات لازم برای ایجاد پالایشگاه نفت را از ایلام محروم کرده و این سرمایه را در جایی هزینه کند که به هیچ عنوان پتانسیل نفت و گاز ندارد؟؟!!
دهلرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
مدیریت نفت و گاز ایلام به ناحق و با اعمال نفوذ نمایندگان استان کرمانشاه در شهر کرمانشاه مستقر است! اداره ای با بیش از 200 کارمند در مرکز استان کرمانشاه قرار دارد که منابع نفت و گاز ما ایلامیها را مدیریت میکند!!!! و این ظلم بسیار بزرگی است در حق مردم استان ایلام. به چه دلیل باید مرکز مدیریتی نفت و گاز ایلام تا این حد از چاههای نفت و گاز آن دور باشد؟؟ به مدت 16 سال است که این قضیه اتفاق افتاده است و به لطف این مدیریت ظالمانه، صنایع نفت و گاز استان ایلام به بازار اشتغال مردم کرمانشاه تبدیل شده است! کافی است سری به پالایشگاه گاز ایلام، تاسیسات بهره برداری از چاههای گاز تنگ بیجار، تاسیسات بهره برداری از چاههای نفت دهلران، تاسیسات بهره برداری از چاههای نفت چشمه خوش بزنید تا خیل عظیم شاغلین کرمانشاهی این صنایع را به عینه ببینید.
دهلرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
باور کردنی نیست! در استانی که خود به بیکاری شهره عام و خاص است این همه فرصت شغلی از جوانان مظلوم و معصوم ایلامی گرفته شده و در اختیار کرمانشاهیها قرار گیرد! سالیان سال است که صحبت از ایجاد پالایشگاه نفت در دو شهر نفت خیز دهلران و مهران میشود اما فقط در حد شعار باقی مانده است. عزیزان هم استانی در سکوت و بی خبری مردم ایلام، مجوز احداث پالایشگاه از دهلران و مهران گرفته شد و باز هم به کرمانشاه داده شد! " پالایشگاه 150 هزار بشکه ای آناهیتای کرمانشاه" پالایشگاهی در منطقه درود و فرامان شهرستان کرمانشاه!!! پالایشگاهی که حق مسلم مردم مهران و دهلران است نه کرمانشاهی که یک قطره نفت هم ندارد! قرار است نفت استان ما را با خط لوله برای پالایش به کرمانشاه منتقل کنند و فرصت اشتغال 5000 نفری این پالایشگاه باز هم نصیب استان کرمانشاه شود و جوانان فارغ التحصیل ما ایلامیها باز هم در حسرت اشتغال در صنعت نفت خود بمانند!
کارمند دهلرانی نفت و گاز غرب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
چرا پالایشگاه نفت دهلران احداث نشد و نمایندگان کرمانشاه این پالایشگاه را با نام دیگری ( آناهیتا ) به شهر خود منتقل کردند و اصولا بر چه اساس باید کرمانشاهی که یک استان نفت خیز نیست و خود هم اکنون یک پالایشگاه نفت دارد مجوز احداث پالایشگاه دیگری را هم بگیرد؟ اگر قرار بود پالایشگاهی ایجاد شود آیا منطقی تر و به صرفه تر نبود که در دهلران یا مهران و در مجاورت مناطق نفت خیز ایجاد شود نه در صدها کیلومتر دورتر در کرمانشاه؟! چرا مسیولین ما به این قضیه کوچکترین اعتراضی نکردند؟
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
اگه اینجوری باشه پالایشگاههای تهران و اصفهان و تبریز باید تعطیل بشن و همه بیان خوزستان نه عزیزان زدن پالایشگاه تو ایلام یا دهلران که چسبیده به مرز عراقه خطای استراتزیکه در ضمن مرکزیت هر منطقه نفتی با استان و شهر مهمتر آن منطقه میباشد فاصله کرمانشاه تا سنندج ایلام همدان و خرم اباد دوساعته اگه درآینده میدان نفتی در لرستان یا کردستان یا کرمانشاه به بهره برداری برسه چه توجیهی برای بودن ستاد در ایلام خواهد بود؟ در حال حاضر بیشترین تولید در ایلامه اما اگه کمی مطالعه داشتید میدونستید که میادین دست نخورده زیادی در سایر استان های غربی وجود داره و ضمنا برای نگه داشت متخصصان با تجربه شرکت ستاد باید در کرمانشاه باشد و با انتقال به ایلام باید فاتحه شرکت غرب را خواند لطفا کمی منطقی و واقع بین باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
انشاءاله دفترکرمانشاه به ایلام انتقال یابد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
باسلام الحق والانصاف دفترنفت وگاز غرب می بایست درایلام باشد.بخصوص درشرایط فعلی وباتوجه به شرایط اقتصادی کشور با این جابجایی جلوی هزینه های اضافی که به سیستم تحمیل می شودگرفته خواهدشد.از همه مهمتر اینکه بیشتر کارکنان قرارداد موقت وپیمانکاری خارج ازطی مراحل اداری جذب شده اند.هیچکدام آزمون هم نداده وبطرق مختلف آمده اند.بطور مثال پدر یکی درراهنمایی ورانندگی داخل شهر خواسته یکی ازمسولین را جریمه کندچشمش به آرم شرکت نفت افتاده وبه آن مسئول گفته پسرمرا سرکارمیبری اوهم قبول کرده ودیگر جریمه نشده است.یا بعضی خانمهادر یکی از شرکتهای پیمانکاری منحل شده که گند زیادی ببار آورد به صورت نفر روز کار می کردند که پس از انحلال آن شرکت بارابطه جذب و پس از مدت کوتاهی بصرف یک بخشنامه برای کسانیکه کاردانی دارند به کارمند مدت موقت یکساله تبدیل شدند.نه آزمونی ونه گزینشی ! پس از مدتی که گزینش آمد ومی خواست بعضی از آنها را بعلت تخلفات اداری نظیر دستکاری در ورود وخروج کارکنان نورچشمی و دوستان مدیر منابع انسانی قبلی یعنی ( آقای ع _ ز ) اخراج کنند ، باوساطت وهماهنگی تلفنی رئیس روابط عمومی ( آقای ح _ ب ) با رئیس گزینش تهران آنها را بعنوان نان آور خانواده قلمداد کردند در صورتیکه اینطور نیست و شوهران آنها نیز کارمند پتروشیمی یا جاهای دیگر می باشند و برادران بعضی از این خانمها که راننده پیمانکار بودند را در قسمت اداری بصورت کارمند قرارداد موقت جذب کردند.آیا این عدالت است؟آیا این حق جوانهای ایلام است یا حق این خانمها؟چرا مسئولین محترم اقدامی برای انتقال دفتر نفت و گاز غرب به ایلام انجام نمی دهند؟وجود این دفتر در کرمانشاه چه نفعی دارد؟ انشاءاله و با توکل به صاحب العصر و زمان ( عج ) شاهد روزی باشیم که دفتر ستاد نفت وگاز غرب در کرمانشاه به ایلام انتقال و مردم شریف ایلام و جوانهای جویای کار ایلامی به حق از دست رفته شان برسند نه یک مشت خانم و آقایان آقازاده. به امید آنروز
بچه محل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
انتقال یک کارمند رسمی با چندسال سابقه به کلان شهرتهران کاربسیارمشکلی است ولی اینها خانمهای قرارداد موقت را به تهران ونفت مرکزی انتقال داده اند ! خدا شانس بده کافیست!یک مثل قدیمی کردی گفته :نان و تیوله نه و سیول!!!
فرشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
هموطن عزیز ایلامی کرمانشاه در تمام زمینه ها مرکزیت غرب کشور را دارا می باشد.مثل اینکه بگین چرا تهران پایتخته؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار