جفای رسانه ملی در حق ایلام داد آیت الله رادرآورد
آیا مردم ایلام ضد انقلابند؟ آیا حرکتی علیه نظام داشته اند که آن را منعکس نمی کنید؟ چرا خدمات مردم استان و عظمت ایلام را نشان نمی دهید؟
کد خبر: ۳۳۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 22 November 2016
تابناک ایلام::این روزها مردم ومسئولین استان ایلام درگیر رتق وفتق اجرای بزرگترین تجمع جهان اسلام یعنی کنگره عظیم اربعین هستند.مرزهای مهران ،چذابه وشلمچه سه مرز رسمی کشور برای تردد زائرین اربعین اختصاص داده شده اما بدلیل مزیت های مرز بین المللی مهران ،در طول سنوات اخیر این مرز بیشترین حجم تردد زائرین عتبات عالیات خصوصا زائرین اربعین را به خود اختصاص داد.
 
مردم ومسئولین استان ایلام در طول مدت زمان  رفت وبرگشت خیل عظیم زائرین اربعین حسینی که استان ایلام را برای شرکت در مراسم معنوی اربعین انتخاب کرده بودند ،از تمام امکانات وظرفیتهای دولتی وغیردولتی برای تسهیل تردد زائرین بهره گرفته وخدمت بی منت ودر خوری را به آنان ارائه دادند.
 
اما درخلال برگزاری این مراسم معنوی بی نظیر ،سوء عملکرد رسانه ملی در انعکاس این حماسه بزرگ وحتی پخش گزارشات مغرضانه ای در راستای  تضعیف این حماسه وترغیب مردم برای تردد از سایر مرزها، دلخوری مردم ومسئولین استان ایلام را بدنبال داشت .
 
تاجاییکه در طول یک هفته اخیر نماینده محترم ولی فقیه وامام جمعه ایلام دوبار در مواضعی تند عملکرد رسانه ملی در برخورد با این حماسه بزرگ را مورد انتقاد جدی قرار داد .امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه ایلام از رویکرد رسانه ملی در خصوص حقیقت اربعین در ایلام گفت:«تا کوچک‌ترین مشکلی در مرز مهران پیش می‌آید سریع منعکس می‌شود اما خدمات مردم ایلام در قالب موکب‌ها آن‌گونه که باید در رسانه‌ی ملی منعکس نمی‌شود
 
حجت الاسلام والمسلمین لطفی روز گذشته نیز در جمع مردم چوار با سخنان تندی خطاب به مسئولین صداو سیما گفت :آیا مردم ایلام ضد انقلابند؟

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهارکرد:مهران از عرفات و منا در زمان حج تمتع شلوغ تر می شود و متاسفانه در صدا و سیما منعکس نمی شود و با یک بهانه خیلی بچگانه که اگر ما مهران را نشان بدهیم جمعیت بیشتر می شود، عظمت ایلام را به نمایش نگذاشتند، آیا این منطق است؟

وی ادامه داد:متاسفانه در فضای مجازی یک عده آدم بیمار هم آمدند و کوچکترین مسائل را برجسته  کردند که جفا در حق این مردم بود.

امام جمعه ایلام افزود:معلوم نیست استان ایلام چه هیزم تری به آنان فروخته است که اینگونه با ایلام برخورد کردند.

نماینده ولی فقیه اضافه کرد:آیا مردم ایلام ضد انقلابند؟ آیا حرکتی علیه نظام داشته اند که آن را منعکس نمی کنید؟ چرا خدمات مردم استان و عظمت ایلام را نشان نمی دهید؟



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
سعید
|
-
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
چون ایلام .دهلران را از داشتن بازارچه محروم کرد.
سال آینده هم مرز خسروی وسومار فعال خواهد شد.ومهران و ایلام بی نصیب از اهمیت کنونی.
اگر به جنوب استان توجه می شد.وگذرگاه چیلات یا شرهانی رافعال میکردید.وضعیت استان تقویت می شد.
اما افسوس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
درود بر امام جمعه ایلام, امیدوارم این مواضع را ادامه دهند تا مرحمی باشد بر این همه جفا در حق مردم مظلوم ایلام
هموطن
|
-
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
دنیا دار مکافاته .حق دهلران رو خوردین اونام حق شمارو می خورن . مردم دهلران خادم و دلداده امام حسینن،به این مردم ظلم نکنین،خدا قهرش می گیره..
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
واقعا حق دهلران این نیست که موسعولین باهش میکنن . اخه ایلام تا کی میخواد حق دهلران روبخوره وچشم دین پیشفرفت دهلران رو نداره شهری که روی نفت و گاز خوابیده و از لحاض کشاورزی نیاز استان رو بطرفه میکنه این حقش نیست واسه همینه هیچ گونه پیشرفتی در استان نیست . اما خوزستان ..... اباد
دهلران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
به امید خدا اربعین 96 مرز چیلات افتتحاح میشه پیش به سوی اباد شدن استان ایلام
مسافر کربلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
بله اقای ....وقتی شماها از حق دهلران رو میخورید بدونید ما هموزجر میخوریم وقتی این همه امکانات داریم ولی توجه نمیکنین واقعا حقتونه بهتون بگن منتطقه محروم وقتی فرق بین شهرستانا میزارین
دهلرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
شنیدین میگن از هر دست بدی از همون دست پس میگیری،حکایت شما ایلامیان عزیزه
دهلرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
ناراحت نشین هوز خالو.ما همیشه حقمون خورده میشه ی آبم روش.حالا یک دفعه شمام مثل ما .نسخش اینه که حق دهلرانو نخورین.خدابا ماست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار