رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: یک دستگاه سواری پراید در سه راهی جندالله در جاده مهران - ایلام بدلیل خواب آلودگی راننده از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد که این حادثه ناگوار رانندگی به مرگ سه نفر از سرنشینان این خودرو انجامید.
کد خبر: ۳۳۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 21 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ محسن ناصری روز دوشنبه   اظهار کرد: این سانحه صبح امروز در محدوده نرسیده به سه راهی جندالله در جاده مهران - ایلام روی داده است.
 

وی افزود: یک دستگاه سواری پراید در این نقطه بدلیل خواب آلودگی راننده از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد که این حادثه ناگوار رانندگی به مرگ سه نفر از سرنشینان این خودرو انجامید.

رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: با توجه به اینکه زائران در مسیر بازگشت از آیین های اربعین حسینی از سفر و پیاده روی خسته هستند، باید با احتیاط کامل رانندگی کرده و در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی به هیچ وجه رانندگی نکنند و حتما دقایقی را به استراحت پرداخته و سپس به حرکت خود ادامه دهند تا این چنین حوادث ناگواری روی ندهد.

سرهنگ ناصری یادآور شد: هم اکنون ترافیک در جاده مهران - ایلام با توجه به یک طرفه شدن این مسیر روان است و گره ترافیکی خاصی مشاهده نمی شود ضمن اینکه مسیر ایلام - ملکشاهی - مهران نیز برای عزیمت اتوبوس های خالی به منظور انتقال زائران از مهران به شهرهای مبدا پیش بینی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد در روزهای آینده با رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان شاهد این حوادث رانندگی در جاده های مواصلاتی استان ایلام نباشیم.
 
 روز گذشته نیز در جاده ملکشاهی به مهران نیز 2 دستگاه سواری پراید و پژو با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه نیز یک نفر کشته شد.

مرز مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام بدلیل کوتاهی مسیر و نزدیکی به شهرهای مذهبی عراق و امنیت مطلوب، مهمترین کانون تردد زائران به عتبات عالیات محسوب می شود

گذرگاه مرزی مهران بدلیل نزدیکی به عتبات عالیات جز مکان های پرتردد زائران ایرانی است به طوری که در راهپمیایی اربعین حسینی از 2 میلیون و 100 هزار زائر ایرانی حدود یک میلیون نفر آن از این مرز به کربلا سفر کرده اند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
ان شاالله در قیامت ـ مجلس و دولت و فرغون سازها باید جوابگوی این خونهای مظلوم باشند. گناهشون چی بوده ک در قرن ۲۱ پراید سوار شوند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
حداقل مسئولین از کشور بحران زده عراق بیاموزند ادعا نارد ولی ماشین خوب سوار می شند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار