مدیرکل بنیاد مسکن قزوین:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: باید از انجام اقدامات جزیره‌ای و جداگانه در بافت‌های روستایی پرهیز شود، چراکه این قبیل اقدامات موجب ناهمگونی در بافت و از بین رفتن هویت و اصالت روستاها می‌شود.
کد خبر: ۳۲۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹ 15 November 2016
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد همتیان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در پی دستور وزیر راه و شهرسازی از روستاهای تاریخی، گردشی حوزه دریاچه اوان و قلعه الموت ظهر امروز بازدید کرد.

وی در این بازدید با بین اینکه توسعه روستایی هم‌افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد، گفت: باید از انجام اقدامات جزیره‌ای و جداگانه در بافت‌های روستایی پرهیز شود، چراکه این قبیل اقدامات افزون بر اینکه سبب هدر رفتن امکانات و اعتبارات می‌شود، موجب ناهمگونی در بافت و از بین رفتن هویت و اصالت روستاها هم می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین افزود: روستاهای این استان هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد و قطع به یقین با توجه و دقت نظر مناسب و البته همراهی دستگاه‌های اجرایی می‌توان کیفیت زندگی روستایی را افزایش داده و آن‌ها را مطرح کرد.

همتیان تصریح کرد: رویکرد بنیاد مسکن، حفظ هویت و اصالت روستاها و ارتقای امکانات و کیفیت زندگی در آن‌ها است و بی‌شک با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده و فراهم کردن بسترهای مناسب برای سکونت در روستاها، می‌توان روند مهاجرت از روستا به شهرها را معکوس کرد.

این مسؤول بیان کرد: در پی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستیم تا بر اساس آن انجام هرگونه عملیات اجرایی در داخل و خارج از حوزه بافت روستا را همگون‌سازی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار