نایب رئیس هیات هاکی بانوان ایلام گفت:بانوان تیم هاکی استان ایلام توانست مقام اول دور رفت لیگ برتر هاکی بانوان کشور در گروه ب را بدست آورند.
کد خبر: ۳۲۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 13 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛نیلوفر عبدی اظهار کرد: بانوان تیم هاکی استان ایلام با غلبه بر تیم های همدان، خراسان رضوی و گلستان توانست مقام اول دور رفت لیگ برتر هاکی بانوان کشور در گروه ب را بدست آورند.
 
وی افزود: دور رفت مسابقات هاکی لیگ برتر بانوان کشور به میزبانی استان گلستان برگزار شد که تیم ایلام در اولین مسابقه خود در مصاف با این تیم با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید.
 
عبدی یادآور شد: دومین بازی بانوان ایلامی با تیم خراسان رضوی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و حریف سوم تیم ایلام تیم هاکی بانوان همدان بود که با نتیجه شش بر صفر مغلوب ایلام شد.
 
وی اضافه کرد: بازیکنان ایلامی موفق شدند با تلاش خود از سد این تیم ها بگذرند و صدر نشینی گروه ب را برای ورزش استان به ارمغان آورند.
 
نایب رئیس هیات هاکی بانوان گفت: بزرگترین مشکل این هیات نبود حامی مالی است و برای اعزام به مسابقات لیگ از وسایل نقلیه شهرداری استفاده می کند ضمن اینکه بیشتر هزینه ها برای خرید تجهیزات ورزشی توسط خود هیات صورت می گیرد.
 
وی تاکید کرد: امیدواریم این مشکلات در آینده ای نزدیک برطرف شود و با توجه به برگزاری دور برگشت این مسابقات و لزوم برنامه ریزی برای حضور پر قدرت در این مرحله مسئولان از این تیم حمایت کنند.
 
زمان و محل برگزاری دور برگشت مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان کشور هنوز اعلام نشده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار