معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: این المپیاد در رشته های ورزشی فوتسال، والیبال، هنربال، بسکتبال، تنیس روی میز، دو و میدانی، ژیمناستیک، بدمینتون، ورزش های رزمی و بومی، محلی خواهد بود.
کد خبر: ۳۲۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 02 November 2016
 به گزارش تابناک ایلام؛ در آستانه فرا رسیدن روز دانش آموز، المپیاد ورزشی درون مدرسه ای استان ایلام روز چهارشنبه در دبستان توحید با حضور مسئولان آموزش و پرورش آغاز شد.

ملیحه اسلامی اظهار کرد: این المپیاد ویژه تمامی مقاطع تحصیلی بوده و مدارس بصورت داوطلبانه و بدون هیچگونه محدودیتی می توانند اقدام به برگزاری این المپیاد در مدارس کنند.

وی افزود: این المپیاد تا اردیبهشت ماه در مدارس ادامه داشته و آیین اختتامیه آن بصورت سراسری در مدارسی که اقدام به اجرای این برنامه ورزشی کرده اند، برگزار می شود.

اسلامی با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش این المپیاد باید در 30درصد مدارس استان برگزار شود، گفت: تاکنون 50 درصد از مجموع بیش از هزار فضای آموزشی که دارای ساختمان بوده برای برگزاری این المپیاد اعلام آمادگی کرده اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام ایجاد نشاط و شادابی بین دانش آموزان، ایجاد رقابت سالم و شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان را از اهداف برگزاری این المپیاد اعلام کرد./م
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار