مدیر مرکز آموزش فنی حرفه ای ایوان گفت: محمد رسول حسن بیگی جوان ایوانی موفق به کسب مدال طلای هفدهمین المپیاد ملی مهارت آموزش فنی‌ و حرفه‌ای کشور شد.
کد خبر: ۳۲۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 02 November 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ قباد خسروی روز چهارشنبه اظهار کرد: هفدهمین دوره المپیاد ملی مهارت آموزش فنی‌ و حرفه‌ای کشور در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری با حضور برترین های کشوری در 29 رشته در البرز برگزار شد.
 
وی افزود: این جوان بعنوان نماینده شهرستان ایوان با شرکت در این دوره از مسابقات توانست مدال طلا را کسب و جواز حضور در اردوی مسابقات جهانی مهارت که در سال 2017 در ابوظبی امارات برگزار می شود را کسب کرد.
 
خسروی تاکید کرد: این کارآموز 21 ساله در رشته صافکاری خودرو عضو بنیاد ملی نخبگان استان ایلام است که امسال با کسب مقام نخست مرحله استانی همراه با نفرات برتر سال گذشته به رقابت پرداخت و امیدواریم شاهد موفقیت و سرافرازی کشورمان در رقابت های جهانی مهارت باشیم.
 
وی یادآور شد: این مسابقات در سطح ملی به صورت سالانه و در سطح بین المللی نیز هر 2 سال یک بار برگزار می شود که برترین های این رقابت ها در سال 2017 در ابوظبی با حضور کشورهای مختلف و در سطح بالایی برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه این کار آموز از تسهیلات ویژه ای برخوردار خواهد شد، گفت: در حال حاضر بنیاد ملی نخبگان تسهیلات ویژه ای از جمله فراهم کردن وسایل رایگان یا ارزان قیمت، شرایط تحصیلی و معافیت نظام وظیفه یا گرفتن امریه در سازمان فنی و حرفه ای را برای این فرد در نظر گرفته که بزودی محقق و اجرایی می شود.
 
خسروی اضافه کرد: ارتقای فرهنگ مهارت آموزی در میان جوانان، معرفی آموزش‌های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعه اقتصاد به عموم مردم و جلب نظر مسئولان، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و فراهم نمودن فرصت مناسب برای رقابت سالم میان جوانان کشور از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است.
 
وی گفت: برگزیدگان نهایی شانزدهمین و هفدهمین مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوهای آماده سازی و گزینش نهایی در چند رشته منتخب به چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی مهارت در ابوظبی اعزام می شوند.
 
به گزارش ایرنا، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بعنوان نماینده ایران در سازمان جهانی مهارت متولی برگزاری مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری به صورت سالانه است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار