مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت:علاوه بر این اقدام ها 23 پایگاه امداد و نجات جاده ای این جمعیت با بکارگیری امدادگران آموزش دیده، آمبولانس و خودرو نجات در مسیر تردد زائران راه اندازی خواهد شد و همزمان با اربعین حسینی در محورهای ارتباطی این استان مستقر می شوند.
کد خبر: ۳۲۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ 31 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛محمد سلیمانی روز دوشنبه  اظهار کرد: از این تعداد، 2 فروند بالگرد در ایلام و یک فروند نیز در مهران مستقر می شوند تا در صورت بروز حوادث احتمالی در کمترین زمان ممکن عملیات امداد و نجات را انجام دهند.
 
وی گفت، بر اساس اعلام ستاد اربعین قرار است 10 مدرسه در مهران به این جمعیت معرفی شود تا به امکانات اولیه برای اسکان اضطراری زائران مجهز شوند.
 
سلیمانی تاکید کرد: در صورتی که به تشخیص ستاد اربعین استان ایلام زمین برای برپایی اردوگاه در اختیار این جمعیت قرار گیرد هلال حمر از آمادگی کامل برای ایجاد و تجهیز این اردوگاه برای اسکان اضطراری زائران برخوردار است.

وی یادآور شد: هلال احمر در اربعین امسال از سوی ستاد اربعین استان به عنوان مسئول کمیته امداد و نجات تعیین شده و در این راستا کار خدمات دهی به زائران حسینی را در حوزه امداد و نجات بر عهده خواهد داشت.
 
به گفته سلیمانی، خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در ایام اربعین امسال به زائران از 20 آبان آغاز و تا 10 روز بعد از اربعین حسینی نیز ادامه دارد.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام افزود: تمامی خدمات دهی این جمعیت در اربعین امسال تنها در داخل کشور است و همه خدمات مورد نیاز به زائران در مرز مهران انجام می شود.
 
 بر اساس پیش بینی های انجام گرفته ایام منتهی به اربعین امسال بیش از 2 میلیون زائر مسیر ایلام - عراق را بدلیل برخورداری از مزیت نزدیکی و کوتاهی مسافت تا کربلا برای تردد انتخاب می کنند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار