در رکاب سلامتی نام همایشی است که روز سه شنبه این هفته به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور علاقمندان در شهر ایلام برگزار می شود .
کد خبر: ۳۱۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 24 October 2016
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام : همایش دوچرخه سواری در رکاب سلامتی با هدف گرامیداشت هفته تربیت بدنی و تکریم روز سه شنبه ها بدون خودرو انجام می شود .

به گزارش تابناک ایلام ؛ سجاد صیدی با اعلام خبر برگزاری همایش دوچرخه سواری گفت : این برنامه با عنوان «در رکاب سلامتی» و به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در روز سه شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد .

رئیس هیئت دوچرخه سواری افزود: از دیگر اهداف برگزاری طرح در رکاب سلامتی ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در استان و حرکت به سمت اجرایی شدن طرح «سه شنبه ها بدون خودرو» است که با اجرایی شدن آن علاوه بر کاهش ترافیک در روز میانی هفته شاهد کاهش آلودگی هوا و انجام یک ورزش سالم در کنار فعالیتها و ترددهای روزانه افراد خواهیم بود .

وی توضیح داد : همایش در رکاب سلامتی در روز سه شنبه چهارم آبان ماه رأس ساعت ده صبح اغاز خواهد شد و محل تجمع علاقمندان و رکاب زنان درب اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام واقع در خیابان آیت الله حیدری روبروی بیمارستان امام خمینی (ره) خواهد بود ./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار