مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: بزرگترین سرمایه مملکت ما در تمام حوزه ها پیشکسوتان هستند وباید این ارزشها را حفظ وغنیمت شمرد .
کد خبر: ۳۱۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴ 24 October 2016
به گزارش  تابناک  ایلام؛ بهروز حیدرزاده در محل کار از زحمات چهار ساله انوشیروان شریف نیا رئیس هیئت والیبال استان قدردانی کرد .

حیدرزاده امروز صبح در حضور جنگلی معاون توسعه امور ورزش استان ، رئوفی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی ودیگر کارشناسان حوزه ورزش از زحمات چهار ساله رئیس هیئت والیبال استان تشکر کرد وگفت : در نظر داریم برای اولین بار کمیته ی بعنوان کمیته پیشکسوتان در تمامی رشته های ورزشی تشکیل نمائیم تا این عزیزان بدانند بازنشستگی مرحله ی دیگری است در زندگی وهیچگاه پایان خط نیست .

وی افزود : ورزشکاران استان از این سرمایه گرانبها وآموزه های انان بهره لازم را ببرند خوشبختانه حس ورزش در مدیریت جامعه ورزش استان به خوبی لمس وتمام هیئتهای ورزشی در استان توسط این مدیران اداره می شوند .

انوشیروان شریف نیا در ادامه اذعان کرد : از برگزار کنندگان این جلسه قدردانی کرد وگفت همه رؤسای هیئت های ورزشی با برنامه ریزی های که داشته اندبرای توسعه ورزش استان وبه ویژه رشته مرتبط فعالیت مجدانه انجام میدهند وبالاخره نتیجه خواهند گرفت .

شریف نیا افزود : چند دوره رئیس هیئت بودم هیچ وقت داوطلب نشدم اما مسئولین ورزش استان وقت صلاح حضور بنده در این هیئت دیده و مرا در این سمت قرار گرفتم ، والیبال جزء وجود بنده هست وهرگز از من جدا نخواهد شد واگر عاشقی دیگر برای این رشته پیدا شد بنده با کمال میل وبا انگیزه بهتری در کنار ایشان خواهم بود .

رئیس هیئت والیبال استان ادامه داد: با وضعیتی که هست اعزام هر تیمی در این شرایط شاید کمتر از یکصد میلیون ریال نباشد اما با رایزنی با مسئولین فدراسیون و ورود خیرین امسال سه اعزام در بخش آقایان وسه اعزام در بخش بانوان داشتیم وخوشبختانه بانوان نوجوان توانستند مقام سوم کشور را از آن خود کنند .

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات شریف نیا قدردانی شد ./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار