13 آبان یادآور سه رویداد بزرگ در تاریخ این کشور است، تبعید امام خمینی (ره)، کشتار دانش آموزان در سال 57 مقابل دانشگاه تهران و تصرف لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 که ویژگی مشترک هر سه حادثه در این روز مهم بازگو کننده عمق نفرت مردم ایران از رفتارهای استکبار جهانی است.
کد خبر: ۳۱۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰ 23 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ ناصر خوشخبر در نشست هماهنگی برنامه های یوم الله 13 آبان اظهار کرد: 13 آبان نماد استکبارستیزی، مقابله با استبداد و پایداری ملت بزرگ ایران در راستای تحقق ارزش های اسلامی است.


خوشخبر با بیان اینکه این روز نقطه اوج همگرایی و همبستگی در اعلام نفرت از استکبار و پافشاری بر آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است، افزود: امسال در راهیپمایی 13 آبان همراه با مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر اتحاد، انسجام و عزم انقلابی خود را در دفاع از اسلام، انقلاب و تداوم راه امام عزیز به نمایش گذاشته و بار دیگر ثابت خواهیم کرد که استکبار هیچ وقت قابل اعتماد نیست.

فرماندار ایلام بر همکاری همه دستگاه ها جهت برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم در شهرستان ایلام تاکید کرد و گفت: امسال راهپیمایی 13 آبان (روز دانش آموز) پس از تجمع در میدان 22 بهمن به سمت میدان شهید کشوری انجام می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست تفرقه افکنی و فساد انگیزی را از ویژگی های بارز استکبار جهانی دانست و یادآور شد: امروز جنایات نظام سلطه در جهان ب عنوان مصادیق بارز جهان خواری و لگدمال کردن حقوق انسان ها نمایان است.

حجت الاسلام علی چراغی پور گفت: بالا بردن آگاهی و شناخت مردم بویژه جوانان و نوجوانان نسبت به سیاست ها و خیانت های آمریکا و نظام سلطه بر ضد ایران، منطقه و جهان بویژه کشورهای اسلامی از اهداف و رویکردهای مراسم راهپیمایی 13 آبان امسال است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار