رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان گفت:برای تکمیل این پروژه 30 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که در صورت اختصاص این واحد تولیدی نیز به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۳۱۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲ 23 October 2016

به گزارش تابناک ایلام ؛ امیدعلی عزتی روز یکشنبه با بیان اینکه محصولات این کارخانه در داخل عرضه نمی شود، اظهار کرد: کارخانه تولید موزاییک صادرات الرافدین ایوان توسط بخش خصوصی با ظرفیت تولید 700 تا 750 متر مربع موزاییک در شبانه روز و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک احداث شده است.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی 12 نوع موزاییک لاشه، جنگلی، برفکی و خورد لاشه تولید و به بازار عراث عرضه می کند، افزود: راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال 22 نفر را بصورت مستقیم و حدود 200 نفر را بصورت غیر مستقیم را فراهم کرده و در مجموع 16 میلیارد ریال برای اجرای آن، سرمایه گذاری شده است.


عزتی ادامه داد: برای توسعه میزان تولید، افزایش اشتغال، درآمد ملی وهمچنین افزایش صادرات این کارخانه به 20 میلیارد ریال اعتبار و سرمایه گذاری جدید نیاز است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان تاکید کرد: وجود چنین کارخانه ای در شهرستان ایوان می تواند علاوه بر ایجاد زمینه اشتغال جوانان، ارز آوری مناسبی را برای استان و کشور به ارمغان آورد.

وی گفت: با راه اندازی فاز دوم کارخانه اسید سولفوریک ایوان برای 40 نفر دیگر اشتغال ایجاد شده است، همچنین برای تکمیل و بهره برداری کارخانه آرد این شهرستان نیز 30 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که در صورت اختصاص این اعتبار به بهره برداری خواهد رسید.

شهرک صنعتی ایوان هشت واحد صنعتی فعال دارد و صنایع نیمه فعال آن نیز با اختصاص اعتبار و کمک دولت و سرمایه گذاران به چرخه تولید باز می گردند./م






منبع::ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار