مدیرکل پدافند غیرعامل ایلام گفت: این رزمایش در تمامی شهرستان های استان نیز اجرا شد و در مرکز استان مدرسه شهدای بسیج به صورت نمادین میزبان این مراسم بود البته متولی اجرای این رزمایش سپاه امیرالمومنین (ع) است.
کد خبر: ۳۱۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 23 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛عملیات امداد و نجات در مواقع حمله هوایی دشمن، اطفای حریق  امداد رسانی و انتقال مجروحان از جمله برنامه های اجرا شده در این رزمایش با حضور تیم های امدادی و دانش آموزان بود.



پرویز شریفی افزود: حوزه پدافند غیرعامل استان دارای کمیته های مختلفی است که هر یک از دستگاه های اجرایی وظیفه های محوله در حوزه کاری خود را بر عهده گرفته اند.

وی ادامه داد: ارتقای سطح آمادگی، هماهنگی بین واحدهای مختلف در شرایط بحران، افزایش توان عملیاتی و قدرت تصمیم گیری در شرایط اضطراری، شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارزیابی دستگاه های زیرمجموعه پدافند غیرعامل از مهم ترین اهداف اجرای این رزمایش ها است.

مدیرکل پدافند غیرعامل ایلام با اشاره به نامگذاری هفته نخست آبان بعنوان هفته پدافند غیرعامل افزود: نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیرعامل و تعیین جایگاه این موضوع در اذهان عموم مردم در سرلوحه برنامه ها قرار دارد.

شریفی تاکید کرد: استان ایلام با توجه به مرز 425 کیلومتری با عراق و تحرک های گسترده گروه های تکفیری و تروریستی در آن سوی مرز می تواند مورد تهدید قرار گیرد که این موقعیت لزوم توجه مسئولان پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی را برای پیش بینی راهکارهای مقابله با این خطرها افزایش می دهد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار