کد خبر: ۳۱۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴ 23 October 2016
فرماندار دره شهر گفت: این پروژه از سمت دره شهر نیز شامل 6/5 کیلومتر جاده و یک کیلومتر تونل می باشد که تاکنون از سمن این شهرستان 33 درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش تابناک ایلام؛"علی اکبر شفیع زاده"فرماندار دره‌ شهر گفت: با افتتاح تونل کبیرکوه به عنوان شاهراه ارتباطی مرکز و جنوب کشور به عنوان شاهراه ارتباطی، مرکز و جنوب کشور را به غرب وصل می‌کند و با تحقق این مهم شاهد تحول عظیمی در حوزه اقتصادی و توسعه منطقه خواهیم بود.

 

وی اظهار کرد: در حال حاضر یک کیلومتر عملیات حفاری تونل از دامنه جنوبی کبیرکوه به اتمام رسیده و براساس اعلام کارشناسان و مسوولان این پروژه تونل کبیرکوه 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

شفیع زاده افزود: این پروژه از سمت دره شهر نیز شامل 6/5 کیلومتر جاده و یک کیلومتر تونل می باشد که تاکنون از سمن این شهرستان 33 درصد پیشرفت داشته است.

 

وی بهره برداری از این پروژه را از مطالبات بحق مردم منطقه دانست وتصریح کرد: با افتتاح این تونل کبیرکوه فاصله زمانی میان آبدانان به ایلام 20 دقیقه کمتر می‌شود.

 
فرماندار دره‌شهر با تاکید بر اینکه تونل دره شهر ـ آبدانان یکی از پروژه‌های مورد حمایت وزارت راه و شهرسازی است، گفت: مسوولان امر در استان ایلام و شهرستان دره شهر تسریع در تحقق این پروژه را در دستور کار قرار داده و امیدواریم حفاری این طرح طی سال آینده براساس اعلام مسوولان و کارشناسان این پروژه به اتمام برسد تا مردم از مزیت‌های این پروژه بهره‌مند شوند./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار