معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی و احتمال بارش باران در ایام اربعین، باید مدارس و مکان های مورد نظر برای اسکان زائران در ایام اربعین تجهیز شوند.
کد خبر: ۳۱۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 22 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ حشمت اله عسگری روز شنبه در نشست کمیته پشتیبانی اربعین حسینی استان ایلام اظهار کرد: مکان های مناسب در شهرستان مهران شناسایی و باید در موعد مقرر تجهیز شوند تا مشکلی از این نظر نداشته باشیم.

عسگری از اعلام آمادگی و استقرار شرکت های امداد خودرو و سایپا در مسیرهای منتهی به مهران برای ارائه خدمات خودرویی به زائران خبر داد و گفت: با استقرار این شرکت ها در محل پارکینگ و مسیرهای مختلف با توجه به تجهیزات کامل آنها تمام خدمات در محل ارائه می شود و دیگر نیازی به انتقال خودرو با توجه به حجم ترافیک جاده ای نیست.

وی در ادامه به تعیین و جانمایی 10 ایستگاه برای استقرار موکب ها در مسیر منتهی به شهر مهران خبر داد و گفت: تامین آب، برق، سیلندرهای گاز، پتو، موکت این اماکن با همکاری دستگاه های خدمات رسان قبل از ایام اربعین انجام می شود.

وی بر حضور پایگاه های درمانی در محل موکب ها نیز تاکید کرد و یادآور شد: باید از هر نظر سلامت زائران تامین شود ضمن اینکه نظارت کاملی بر مواد غذایی در زمان تهیه تا توزیع آن در موکب ها از سوی شبکه بهداشت انجام گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به امکان ارائه خدمات موتوری در مسیر تردد زائران و بررسی همه جوانب، امسال مکشلی در راستای خدمات رسانی به زائران حسینی در استان ایلام مشاهده نشود.

مراد ناصری فرماندار مهران نیز در این نشست به تشریح خدمات ارائه شده در مرز بین المللی مهران به زائران حسینی و جانمایی ایستگاه های پذیرایی از زائران حسینی پرداخت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام خواستار همکاری و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی استان برای ساماندهی و تجمیع خدمات مورد نیاز زائران در ایام اربعین حسینی شد.

همچنین مدیران دستگاه های پشتیبانی امور دام، آب و فاضلاب شهری و روستایی، برق، گاز، اداره غله، سپاه، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشگی، گردشگری نیز هر کدام در خصوص فعالیت های انجام شده برای تسریع در خدمات رسانی به زائران اربعین گزارشی ارائه کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار