کد خبر: ۳۱۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 22 October 2016
رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام گفت: بر اساس نقشه های ماهواره ای و ابرناک بودن هوا احتمال بارش رگباری پاییزی باران و رعد و برق در ساعاتی از عصر امروز در نقاط مختلف استان بویژه نواحی کوهستانی و ارتفاعات دور از انتظار نیست.

به گزارش تابناک ایلام؛مجتبی میهن پرست روز شنبه اظهار کرد: از روز سه شنبه تا پنچشنبه هفته جاری به علت تقویت سامانه کم فشار احتمال اینکه به طور مجدد در استان ایلام رگبار باران و رعد برق رخ دهد، وجود دارد.

وی افزود: در صورت وقوع باران و رعد و برق در هوای استان از اواسط تا اواخر هفته جاری انتظار می رود شدت این بارش ها از بارش باران امروز بیشتر باشد.

میهن پرست در مورد دمای هوای مناطق مختلف استان تاکید کرد: در طول هفته کنونی هوای استان در نقاط مختلف بین 2 تا چهار درجه نسبت به هفته گذشته با کاهش دما همراه خواهد بود.

وی در خصوص پدیده گرد و غبار در هوای استان یادآور شد: طبق بررسی نقشه های ماهواره ای هنوز کانون شکل گیری گرد و غبار در کشورهای عراق و سوریه مشهود نیست.

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان ایلام در مورد وزش باد گفت: استان ایلام در روزهای آینده شاهد وزش بادهای با سرعت معمولی تا نسبتا شدید در نقاط مختلف است./م



منبع:ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار