رئیس پلیس راه استان ایلام گفت : دستگاه های تردد شمار در این مدت رفت و آمد بیش از 13 میلیون وسیله نقلیه را در جاده های ارتباطی این استان به ثبت رساندند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۳۱۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 22 October 2016
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت : دستگاه های تردد شمار در این مدت رفت و آمد بیش از 13 میلیون وسیله نقلیه را در جاده های ارتباطی این استان به ثبت رساندند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش دارد.


به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ محسن ناصری روز شنبه  اظهار کرد: پرتردد ترین جاده ارتباطی استان ایلام در این مدت، مسیر ایلام - مهران بدلیل تردد کامیون های حامل بار به مرز و همچنین کاروان های زیارتی به مقصد شهرهای زیارتی کشور عراق بوده است.

وی بدون اشاره به تعداد فوت های حوادث رانندگی جاده ای استان ایلام، گفت: بیشترین آمار تصادف های جاده ای در نیمه نخست امسال نیز مربوط به مسیر ارتباطی ایلام - مهران - بالعکس است.

وی افزود: تعداد کشته های حوادث رانندگی در این استان در 6 ماه نخست سال جاری به نسبت سال گذشته 23 درصد کاهش یافته که بخش قابل توجهی، مرهون رعایت قوانین و مقررات رانندگی از سوی مردم و همچنین تلاش مستمر نیروهای پلیس راه است.

رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: هیچ طرحی در صورت همراهی نکردن رانندگان و رعایت نکردن قوانین و مقررات از سوی آنان قابلیت اجرایی ندارد و امیدواریم در سایه این همکاری در سایر ایام سال نیز شاهد کاهش حوادث رانندگی در کشور و به تبع در این استان باشیم.

سرهنگ ناصری با اشاره به بکارگیری دوربین های کنترل سرعت در جاده های ارتباطی این استان اضافه کرد: نصب این دوربین ها به کمک پلیس آمده و با ثبت سرعت خودروها به صورت مقطعی و نه لحظه ای و بیان هشدارهای لازم به رانندگان شاهد کاهش سرعت و در نتیجه آن کمتر شدن حوادث رانندگی منجر به جرح و فوت خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در این مدت روند نظارت بر فعالیت های شرکت های حمل و نقل عمومی، بار و مسافر در استان افزایش قابل توجهی یافته است که در نتیجه این فعالیت ها تعداد کشته های حوادث رانندگی در این بخش به نسبت پارسال 40 درصد کاهش را نشان می دهد.

سرهنگ ناصری تاکید کرد: 115 هزار سفر در این مدت از طریق بخش حمل و نقل عمومی استان انجام و 956 هزار مسافر نیز در نیمه نخست امسال توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده اند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار