کد خبر: ۳۱۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 21 October 2016
امام جمعه ملکشاهی گفت: تخریب روحانیت و به ویژه ائمه جمعه، پروژه بعضی مسئولین برای ارتقاء شغلی و سایر منافع شخصی و حزبی است.

به گزارش تابناک ایلام، "سیدعبدالله امینی" امام جمعه ملکشاهی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت عموم به ویژه مسئولین به تقوای الهی و اشاره به عزاداری های حسینی گفت: رمز محبت و عشق شیعیان و محبان مکتب اهل بیت علیهم السلام به آن ذوات نورانی نهفته در ایثار و فداکاری اهل بیت علیهم السلام در حق بشریت است چرا که انسان بنده احسان و لطف است و این عشق و محبت به مکتب اهل بیت علیهم السلام در حدی است که شیعیان مظلوم نیجریه با وجود سرکوب شدید و جو خفقان همچنان مشغول به اظهار ارادت به اهل بیت اند.

وی از همه اقشار مختلف مردم به ویژه بسیج و هیئات مذهبی و شهرداری تشکر و قدردانی کرد و گفت: امسال سطح عزاداری ها، سخنرانی ها، نوحه سرایی ها و تعزیه و مراسمات ارتقای خوبی یافته بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به افشاگری حضرت امام (ره) در سال 43 در مورد پذیرش کاپیتولاسیون توسط رژیم طاغوت افزود: تاریخ ثابت کرده است که هر جا در مقابل دشمن و استکبار کوتاه آمدیم دشمن پیشروی کرده است.

امام جمعه ملکشاهی افزود: در مساله برجام که همه مسئولان دولتی و غیر دولتی معترفند که آمریکاییها بدعهدی کرده اند کار به همین جا ختم نشده است بلکه جسارت آنان به حدی است که علاوه بر اینکه به تعهداتشان عمل نکردند بلکه به دنبال حذف توان دفاعی کشور به نام حمایت از تروریسم، تغییر سبک زندگی اسلامی – ایرانی به نام نقض حقوق بشر و غیره است.

حجت الاسلام امینی اظهار کرد: روحانیت معزز و مکرم و در راس آنان ائمه جمعه مانند مرحوم امام (ره) و مقام معظم رهبری اجازه تحقیر و ذلت ملت را در مقابل استکبار نمی دهند و مرتب افشاگری و روشنگری می کنند و به همین دلیل است که دشمنان خارجی و بعضی مسئولان مرتجع داخلی به دنبال تخریب و تضعیف روحانیت هستند.

خطیب جمعه ملکشاهی تصریح کرد: تخریب روحانیت و به ویژه ائمه جمعه، پروژه بعضی مسئولین برای ارتقاء شغلی و سایر منافع شخصی و حزبی است که اگر اینگونه باشد این مساله قطعا جرم است و مجرم نیز باید تحت پیگرد قضایی قرار گیرد البته همین جا تذکر می دهم که مسئولین از حرف های تفرقه آمیز و مخرب بپرهیزند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به عملیات آزاد سازی موصل از چنگ تکفیری ها گفت:مسئله داعش در عراق تمام شده است منتهی غربی ها و بعضی کشورهای مرتجع منطقه به دنبال سوء استفاده از این مساله هستند، آمریکاییها و ترکیه به دنبال انتقال داعشی ها از طریق شمال عراق به سوریه و بعد از آن تجزیه عراق اند و از طرفی دیگر عربستان سعودی خبیث با تضعیف نیروهای مردمی که معروف به حشد شعبی هستند به دنبال ایجاد شکاف بین سنی و شیعی است./م













منبع:ملکشاهی خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار