معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه و قائم مقام ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 ایلام گفت: تا ساعت شش صبح پنجشنبه اطلاعات 87 هزار خانوار معادل 350 هزار نفر از جمعیت این استان در سامانه سرشماری اینترنتی ثبت شده است.
کد خبر: ۳۱۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 20 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛زهره سادات حائری روز پنجشنبه اظهار کرد: این تعداد خانوار معادل 52 درصد از مجموع 156 هزار خانوار ساکن در این استان است که از میانگین کشوری مشارکت در سرشماری اینترنتی 11 درصد بیشتر است.

وی یادآور شد: بر اساس رتبه بندی مرکز آمار ایران این استان رتبه هشتم مشارکت در سرشماری اینترنتی در بین استان های کشور را به خود اختصاص داده است.

حائری تاکید کرد: شهرستان های ملکشاهی، آبدانان و بدره در این استان نیز رتبه های اول تا سوم میزان مشارکت مردم را در مرحله ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 را دارند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه با اشاره به آغاز سرشماری حضوری از روز گذشته اضافه کرد: خانوارها برای شرکت در سرشماری اینترنتی نیز تا ساعت 24 روز جمعه 30 مهرماه مهلت دارند.

بر پایه برنامه ریزی مرکز آمار ایران، مهلت ثبت نام اینترنتی در هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن تا سی ام مهرماه تمدید شده است، سرشماری حضوری نیز از روز 28 مهر آغاز و بمدت یک ماه نیز در سراسر کشور ادامه دارد.

آمار ایران اعلام کرده است خانوارها پس از نام نویسی در سامانه اینترنتی، کد دریافتی را حفظ و هنگام مراجعه مامور سرشماری به در منزل آن را ارائه کنند تا دیگر به سرشماری حضوری نیازی نداشته باشند.

خانوارها می توانند در مدت تعیین شده اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir ثبت کنند.

بر اساس پیش بینی ها، نتایج اولیه سرشماری امسال یکم تا پانزدهم دی ماه و نتایج تفصیلی آن مرداد سال 1396 منتشر می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار