سالن ورزشی نیمه کاره شهرک نبوت به علت کمبود منابع مالی بعد از گذشت 5 سال هنوز ساخته نشده است .
کد خبر: ۳۱۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ 19 October 2016
به گزارش تابناک ايلام ؛ امروز در تقویم رسمی کشور بعنوان روز تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است؛ روزی که اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

این روز که به نوعی آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش نیز نامگذاری شده است از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است، تربیت بدنی و ورزش به عنوان پدیده اجتماعی موثر در ابعاد مختلف جامعه و زندگی افراد نفوذ کرده و به بخش جدایی ناپذیری از زندگی تبدیل شده و گسترش روزافزون ورزش باعث ایجاد کانالهای تلویزیونی خاص ورزش در اکثر کشورهای جهان و همچنین در ایران از جمله شبکه ورزش شده است.

بنابراین تربیت بدنی با هدف سالم سازی و تربیت انسان سالم،شاداب و امیدوار می تواند مهمترین شاخص جهت توسعه پایدار ایران اسلامی باشد.

اما توجه به زیرساخت های ورزش در جهت این مهم یکی از اولویت های مهم و ضروری است که باید در جهت تحقق آن تلاش های وافر صورت گیرد.

سالن چند منظوره شهرک نبوت شهرستان ایوان با زیربنای 728مترمربع با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال  از محل اعتبارات ملی در سال90 کلنگ زنی شد.

با احداث و بهره برداری از این مکان ورزشی چند منظوره مشکلات اهالی شهرک نبوت و روستاهای مجاور آن مرتفع خواهد شد.

متاسفانه این سالن ورزشی به علت کمبود منابع مالی بعد از گذشت 5 سال هنوز ساخته نشده است .

امیر خانیان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان با اشاره به اینکه یکی از اولویت ها در سال جاری،تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در سطح شهرستان است گفت: سالن ورزشی شهرک نبوت با 25درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند اعتبار ملی است.

 وی یادآورشد:برای ساخت وتکمیل این پروژه مبلغ7میلیارد ریال دیگر نیاز است درصورت تامین اعتبار،مراحل ساخت و تکمیل آن ادامه می یابد.

درپایان یادآور می شویم، با توجه به ظرفیت و پتانسیلی  که درجوانان ورزشکار منطقه وجود دارد لازم و ضروری است که مسئولین مربوطه در جهت تخصیص اعتبار به این پروژه عنایت لازم را داشته باشند./م



منبع:جویزر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
توکلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
باسلام ورزشگاه گراش بیش از ده ساله نمیه کاره رها ولی کسی در فکر نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار