در پی وقوع چندین فقره اسید پاشی بر روی خودروهای مسافران در این شهرستان پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۳۱۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵ 18 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛سرهنگ محمد محمدی اظهار کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی دقیق و ایجاد گشت های نامحسوس در یک عملیات غافلگیرانه موفق به شناسایی و دستگیری عامل اسید پاشی ها در این شهرستان شدند.

وی اضافه کرد: عامل اسید پاشی در چند ماه گذشته با ایجاد تخریب و پاشیدن اسید بر روی خودروهای مسافران در بقعه امامزاده پیر محمد (ع) موجب ترس و وحشت شهروندان شده بود و پس از دستگیری و تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی بدره ادامه داد: در همین راستا با تلاش گسترده نیروهای پلیس آگاهی این شهرستان سه فقره سرقت از جمله یک دستگاه موتورسیکلت ، یک دستگاه گوشی تلفن همراه و همچنین احشام مسروقه کشف که در این خصوص 2 سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

محمدی همچنین با هشدار به هنجار شکنان یادآور شد: با سارقان و قانون شکنان بصورت مستمر و قاطع برخورد و در این راستا از هیچ کس اغماضی نخواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از کشف و ضبط گواهینامه رانندگی جعلی و دستگیری جاعل توسط ماموران راهنمایی و رانندگی خبر داد.

** ضبط گواهینامه رانندگی جعلی در ایلام

سرهنگ نورالله خادم گفت: در زمان مراجعه فردی به پلیس راهنمایی و رانندگی که جهت گذراندن محرومیت سه ماه که به علت تخلفات حادثه ساز دارای 30 نمره منفی بود ، با هوشیاری مأموران مشخص شد گواهینامه وی جعلی است.


وی افزود: با هماهنگی عوامل انتظامی جاعل دستگیر و پس از تنظیم صورتجلسه و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام ادامه داد: گواهینامه رانندگی سندی رسمی است که برابر ضوابط برای افراد واجد شرایط پس از گذراندن دوره های نظری و مهارت عملی و قبولی در آزمون های مربوطه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی صادر می شود.

سرهنگ خادم اضافه کرد: تحصیل خارج از ضوابط قانونی این سند برابر ماده 525 قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و باتهیه کنندگان و استفاده کنندگان از این سند مجعول برابر قانون رفتار می شود.



** توقیف خودرو سمند با خلافی بیش از 10 میلیون ریال
فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از توقیف خودرو سمند با خلافی بیش از 10 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پرویز جعفری گفت: این خودرو توسط پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان آبدانان بعلت تخلف متوقف شد.

وی افزود: با استعلام به عمل آمده توسط پلیس راهنمایی و رانندگی مشخص گردید این خودرو دارای 21 مورد تخلف پرداخت نشده به مبلغ 17 میلیون و 800 هزار ریال است.
فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان اضافه کرد: خودرو پس از توقیف به پارکینگ دلالت و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ جعفری تاکید کرد: هدف از حضور پلیس در مسیرهای مواصلاتی ، امنیت و تلاش در جهت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است و این امر با رعایت صحیح رانندگان میسر است.

جعفری به اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان اشاره و افزود: تمام قوانین راهنمایی و رانندگی برای رفاه مردم بوده و رعایت قوانین نیز بر همگان لازم و ضروری است تا شاهد کمترین تصادف در سطح شهرستان باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار