در این نمایشگاه 2 روزه انواع صنایع غذایی تولید شده در واحدها و کارگاه های فعال ایلام و همچنین نمونه هایی از محصولات سالم و با کیفیت و دارای ارزش غذایی با هدف معرفی توانمندی های استان در زمینه تولید غذای سالم عرضه شده است.
کد خبر: ۳۱۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰ 18 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار گفت: در این نمایشگاه چراغ راهنمایی مصرف کننده در خصوص میزان کالری، چربی، قند، نمک و دیگر املاح و افزودنی های به کار رفته در تولید فرآورده نهایی بر روی جلد یا بسته کالای تولیدی نصب شده است.

وی گفت: نکته حائز اهمیت اینکه تمام محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با برندهای ثبت شده مختص استان ایلام با هدف بازاریابی، تجاری سازی و معرفی برندهای خود در بازارهای داخل استان، دیگر نقاط کشور و حتی بازارهای منطقه ای و بین المللی حضور دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: در این نمایشگاه علاوه بر ارائه توانمندی های استان ایلام در زمینه صنایع غذایی و تولید محصولاتی با کیفیت و سالم ، خدماتی چون مشاوره رایگان تغذیه ای و بهداشتی به بازدیدکنندگان داده می شود.

 محصولاتی چون آرد غنی شده، بسکویت، کنسرو، ترشی و شوری جات، تافی، آبنبات، انواع نان های سبوس دار، سبزی ضد عفونی و بسته بندی شده، عسل خالص، روغن حیوانی و کلوچه های محلی مانند بژی برساق، کاک، نان خرمایی، نان برنجی از جمله محصول های ارائه شده در نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی استان ایلام است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار