توضیحات تکمیلی تابناک ایلام در مورد آتش سوزی پارکینک شهرداری؛
عصر امروز نیروی حراست شهرداری ایلام با هویت ح.م در اقدامی جنون آمیز ماشین آلات راهسازی شهرداری را به آتش کشید،در اثر این آتش سوزی بالغ بر20 میلیارد ریال خسارت به شهرداری ایلام وارد آمد.
کد خبر: ۳۱۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸ 17 October 2016

 عصر امروز نیروی حراست شهرداری ایلام با هویت ح.م در اقدامی جنون آمیز ماشین آلات راهسازی شهرداری را به آتش کشید،در اثر این آتش سوزی بالغ بر20 میلیارد ریال خسارت به شهرداری ایلام وارد آمد.

بدنبال وقوع این آتش سوزی اظهار نظرهای مختلفی درباره چرایی به آتش کشیدن ماشین آلات شهرداری ایلام مطرح شد ،خبرنگار تابناک ایلام بمنظور روشن شدن موضوع وچرایی وقوع این حادثه با یکی از اعضای شورای شهر ایلام گفتگو کرد

عضو شورای شهر ایلام درگفتگو با خبرنگار تابناک اظهارکرد:این نیروی شهرداری که سابقه مصرف قرص های اعصاب و روان را دارد ،از ظهر امروزتهدید به آتش زدن اموال شهرداری نموده ولی متاسفانه مسئول مستقیم ایشان این موضوع را جدی نگرفته است .علت نارضایتی این نیروی شهرداری عدم موافقت با تقاضای 2ساعت مرخصی روزانه ی وی بوده است.

حجت حسن زاده ادامه داد:متاسفانه راس مدیریت حراست شهرداری از به کار گیری نیروهای ناتوان و عدم ساماندهی نیرو های حراست ،علت اصلی رخداد این اتفاق می باشد .

سرپرست شهرداری ایلام در گفت و گو با خبرنگار ما گفت :برخی منابع ناآگاه عنوان کردند ،عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایا باعث ناراحتی نیروی شهرداری و رخداد این اتفاق بوده است .

وی ادامه داد:این موضوع از اساس کذب بوده و تمامی مطالبات مجرم یاد شده پرداخت گردیده و وی هیچ طلبی از شهرداری ایلام ندارد.

مدیریت حراست شهرداری ایلام که نامه بازنشستگی وی اواخر سال 94تسلیم گردیده و بنا به دلایلی هنوز در محل کار خود حضور دارد ،در مکان حادثه حضور نداشته و خبرنگار ما نتوانست شرح ماجرا را از زبان وی جویا شود .

در پارگینگ ماشین آلات راهسازی شهرداری بالغ بر 30دستگاه ماشین راهسازی با ارزش بالغ بر 80میلیارد ریال وجود داشته ،و فرد خاطی اقدام به آتش زدن همه ای این ماشین آلات نموده بود،ولی خوشبختانه تنها 2دستگاه از این ماشین آلات به طور کامل در آتش سوخته بود. که کارشناس حاضر در محل حادثه خسارت وارده را نزدیک به 20میلیارد ریال برآورد کردند.

فرد خاطی ساعتی بعد از وقوع جرم در منزل مسکونی خود توسط پلیس دستگیر شد./م

اخبار تکمیلی در ادامه خبر ها...

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
وقتی که یک نفر با سفارش همین شورای شهر استخدام میشه بعد با سفارش و همین شورای شهر از نیروی اجراییات شهرداری میشه مامور کنترل حمل زباله و بعد با سفارش دوباره میشه نیروی حراست معلومه که یک نیرو جایگاه خودش رو نمیشناسه و پر رو میشه بخدا قسم مسئولیت تمام بدبختی های شهرداری فقط و فقط شورای شهره نه هیچ چیز دیگه. کاش میشد جایگاه اشخاص و طریقه استخدام و بکارگیریشون اعلام میشد تا همه میفهمیدن مشکلات از کجا سرچشمه گرفته که همچین خسارتی به بیت المال وارد بشه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار